رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جاسوسی که از سردسیر آمد
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 5 رای
نویسنده:
مترجم:
فرزاد فربد
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 5 رای
✔️ "آلک لیماس" مسئول شبکه جاسوسی دستگاه اطلاعاتی انگلستان در برلین، در دوران جنگ سرد است. جاسوس کهنه‌کاری است و عناصری در آن‌سوی دیوار برلین دارد که دسترسی به اسناد فوق‌سری دارند. در ابتدای داستان لیماس در این‌سوی دیوار به انتظار فرار یکی از اصلی‌ترین منابعش از آن‌طرف دیوار است... چندی است که افرادش یکی‌یکی به طرز مشکوکی کشته می‌شوند و حالا در همان ابتدای داستان متوجه می‌شویم که کل شبکه‌اش نابود شده است و او باید دست خالی به لندن بازگردد. توبیخ و شوت شدن به بخش‌های دفتری در انتظار اوست. اما بازی پیچیده‌ای آغاز می‌شود...

واقعیت‌های بیان شده در این کتاب و ارتباط دادن آن‌ها با علم روان‌شناسی، باعث شد «جاسوسی که از سردسیر آمد» در زمان انتشارش توجه عده زیادی را به خود جلب کند. اين رمانی جاسوسی نشان می‌داد سیستم‌های اطلاعاتی كشورها برای حفظ امنیت ملی، اخلاق را زیر پا مي‌گذارند و حرف‌هایی خلاف واقع مطرح می‌كنند. داستان جان لوکاره، غرب را آینه‌‌ای تمام نما از کمونیست‌های شرقی می‌داند و در کنار محکوم کردن آن‌ها، این سوال را در ذهن مخاطب به وجود می‌آورد که آیا فضای بدبینانه‌ و سنگدلانه‌ای که غربی‌ها به وجود آورده‌اند ابزاری مناسب برای رسیدن به خواسته‌های انسانی هست یا نه! این نگاه انسانی به مسایل جهان، در کنار ارزش ادبی داستان باعث شده «جاسوسی که از سردسیر آمد» به اثری مهم در ادبیات جهان تبدیل شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1395/02/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جاسوسی که از سردسیر آمد

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جاسوسی که از سردسیر آمد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک