رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید یا در مورد این اثر محق هستید، با ما تماس بگیرید.

سرگذشت انرژی هسته ای

سرگذشت انرژی هسته ای
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
تصویرگر: اسکولار آندرسون

در این کتاب می‌آموزید که دانشمندان چگونه ساختمان اتم را شناختند و توانستند هسته‌ای اتم را بشکافند تا انرژی آزاد شود. هم‌چنین یاد می‌گیرید که چگونه مانند یک دانشمند هسته‌ای کار کنید و نیروگاه اتمی ویژه‌ی خودتان را بسازید. نویسنده‌ی این کتاب کوشش کرده است تا یکی از پیچیده‌ترین مفاهیم علمی را به زبان داستان برای شما بیان می‌کند. اگر آن چه را که او خواسته است گلم به گام انجام دهید، یک دانشمند بزرگ هسته‌ای می‌شوید.
اتم‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که نمی‌توانیم آن‌ها را ببینیم. اما اگر بدانیم که چگونه می‌توان آن‌ها را شکافت، نیروی زیادی به دست می‌آوریم. دانشمندان، اتم را نخستین بار در آغاز سده‌ی بیستم میلادی شکافتند و توانستند نیروگاه‌های اتمی و بمب اتم بسازند. با این که اتم‌ها را نمی‌توان دید اما آن‌ها نقش مهمی در زندگی ما دارند. همه‌چیز از اتم ساخته شده است: بدن ما، زمین، هوایی که تنفس می‌کنیم، برگه‌های کتاب و حتی فضا، اتم‌ها را می‌توان مانند آجرهای بازی (اما گرد) در نظر گرفت که می‌توان آن‌ها را به شیوه‌های گوناگونی کنار هم گذاشت و هرچیزی را با آن‌ها ساخت. در این کتاب می‌آموزید که دانشمندان چگونه ساختمان اتم را شناختند و توانستند هسته‌ی آن را بشکافند تا انرژی آزاد شود. هم‌چنین یاد می‌گیرید که چگونه مانند یک دانشمند هسته‌ای کار کنید و نیروگاه اتمی ویژه‌ی خود را بسازید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ناتالی
ناتالی
1394/12/28

کتاب‌های مرتبط

هواپیما شناسی
هواپیما شناسی
5 امتیاز
از 2 رای
از آتن تا هیروشیما
از آتن تا هیروشیما
4.7 امتیاز
از 14 رای
هیروشیما
هیروشیما
4.3 امتیاز
از 7 رای
خلاصه کتاب چرنوبیل
خلاصه کتاب چرنوبیل
5 امتیاز
از 1 رای
شناخت جهان
شناخت جهان
4.2 امتیاز
از 36 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سرگذشت انرژی هسته ای

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سرگذشت انرژی هسته ای
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک