رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دو مرد از بروکسل
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
✔️ «دو مرد از بروکسل» عنوان مجموعه‌ داستانی است از او که با ترجمه‌ی ساناز سهرابی از سوی انتشارات افراز روانه‌ بازار کتاب شده است.
کتاب شامل پنج داستان است با نام‌های «خاطرات امانوئل لویناس»، «زندگی سه‌نفره»، «قلبی زیر خاکستر»، «دو مرد از بروکسل» و «شبح بچه». اشمیت
در بیشتر داستان‌های این مجموعه همچون دیگر آثار خود به مسائلی مثل زندگی زناشویی، عشق و روابط انسانی پرداخته است و می‌کوشد از دریچه‌ی تازه‌ای به این مسائل نگاه کند. گو اینکه برای نویسنده‌ای همچون او با مدرک دکترای فلسفه چنین کاری نباید چندان سخت و دشوار باشد؛ چیزی که کمابیش در مابقی نوشته‌های او نیز می‌توان سراغشان را گرفت. البته اشمیت نگاه فلسفی خود را هرگز به شکل جمله‌های قلمبه‌سلمبه‌ای درنمی‌آورد که شخصیت‌های داستان‌هایش یک‌درمیان آن جمله‌ها را به زبان می‌آورند، بلکه این شخصیت‌ها را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که خواننده‌ی داستان‌هایش گریزی از تأمل درباره‌ی آنها نداشته باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/12/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دو مرد از بروکسل

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دو مرد از بروکسل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک