رسته‌ها

راز اقلیم آسمانی - بخش 2 - پسرم ژولیوس

راز اقلیم آسمانی - بخش 2 - پسرم ژولیوس
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 447 رای
نویسنده:
مترجم:
محمد قاضی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 447 رای
✔️ این کتاب بازسازی تمام عیاری از دوران روم باستان و دوره حکومت امپراطوری کلاودیوس و نرون است. داستان کتاب، شرح ماجراجویی های مردی نجیب زاده به نام مینوتوس لوسوس مانیلیانوس است که در سنین نوجوانی از زادگاهش در "انطاکیه" به کل اروپا و نهایتا به مرکزِ قدرتِ جهانیِ آن زمان یعنی روم مسافرت میکند و در آنجا برحسب اتفاق با امپراطور آینده روم، نرون ارتباط دوستی پیدا می کند.

این کتاب در واقع ادامه ای بود بر رمان Valtakunnan salaisuus (به فارسی: رازِ اقلیم - ترجمه شده با عنوان مارکوی رومی) از همین نویسنده که پیرامون وقایعِ آغازین مسیحیت در روم نوشته شد و قهرمان آن، مارکوس، پدرِ مینوتوس است که همزمان با به صلیب کشیدن مسیح، از روم به اورشلیم می آید.

راوی و قهرمان داستان:
مطالب کتاب را یکی از سلحشوران روم به نام مینوتوس لوسوس مانیلیانوس روایت می کند که تا مقام سناتوری و رتبه کنسولی و دریافت نشان پیروزی ترقی کرده، از جوانی دوست نرون بوده و این دوستی را تا پایان زندگی وی ادامه داده است. با اینکه خود از میان اشراف برخاسته، هرجا که فرصت مناسبی یافته، از تحقیر و تمسخر آنان خودداری نکرده، زیرا با ایشان سروکار داشته و به چشم خود دیده است که برای تامین منافع خویش هرگونه جنایتی را روا می دارند. خود او نیز ناچار می شود که عملا دست به جنایاتی بزند، اگرچه همه جا برای تبرئه خود کوشش بیهوده ای می کند و آخر نیز برای نمایش رستگاری خویش صحنه ای ترتیب می دهد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
204
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
soli67
soli67
1388/10/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راز اقلیم آسمانی - بخش 2 - پسرم ژولیوس

تعداد دیدگاه‌ها:
12
کسی لینک دانلود این کتاب را داره لطفاً:-(:-(:-(
واقعا باید از دست اندر کاران سایت تشکر وتقدیر کرد ازاینهمه کتاب که بعضی از انها واقعا کمیاب هستند:baaa::x:x8-)8-)8-)8-)8-)
با تشکر بسیار فراوان از زحمات شما عزیزان
سلام می کنم به دست اندرکاران محترم سایت کتابناک وتشکربه خاطرایجاداین سایت وفراهم نمودن این محیط برای علاقه مندان.همچنین سلام میکنم به همه اعضای گرامی سایت.این اولین ارطباط کلامی من درکتابناکه.درخصوص کتاب(رازاقلیم آسمانی)بگم که پس ازدریافت این کتاب متوجه شدم کتاب(رازاقلیم آسمانی)همان کتاب(مینوتوس مشاورنرون)است که من قبلاآنراباترجمه مرحوم استادابوالقاسم حالت خوانده ام.این کتاب بسیارزیباست خوش باشید

اين ديدگاه به علت نگارش فينگليش حذف گرديد
[edit=wizared]1392/03/19[/edit]
ممنون از سايت و كتابهاي خوبتون واقعا لذت ميبرم.با تشكر از زحمات شما عزيزان
بسیار خواندنی و جالب . با تشکر فراوان
راز اقلیم آسمانی - بخش 2 - پسرم ژولیوس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک