رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
حرف زیادی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
حرف زیادی مجموعه گفت و گوهای گروهی از شاعران ، نویسندگان و روزنامه نگارانی چون یزدان سلحشور، مهری شاه حسینی، عبدالله رئیسی، محسن فرجی، داریوش معمار، علیرضا بندری، مهرنوش قربانعلی و ... با مسعود احمدی شاعر است که بعضاً در مطبوعات به چاپ رسیده اند . در این مصاحبه ها عمدتاً به مباحث روز و مورد مناقشه ای چون چند و چون کانون نویسندگان ایران ، ذهنیت غالب روشنفکران ما ، وضعیت فعلی تاریخی و شعر ما ، چگونگی ساختار ذهنی پاره ای از مدعیان پیشگامی و نوآوری عرصه ی شعر و شاعری امروز و دیروز و ... پرداخته شده است .عناوین گفت و گوها عبارت است از:
'درباره مدعیان نوآوری و کانون نویسندگان ایران/ یزدان سلحشور', 'طبیعت و شعر در گفت و گو با شاعران/ مهری شاه حسینی', 'آدم‌های جامعه ما صداهای گوناگون دارند/ یزدان سلحشور', 'این کانون, کانون نویسندگان ایرانی نیست/ عبدالله رئیسی', 'بحران در شعر ادبیات و سیاست فرار مخاطب از شعر/ محسن فرجی', 'شرایط تنگ تاریخی هویت راستین آدم‌ها را برملا می‌کند/ داریوش معمار', 'دهه هشتاد را غربال به دست می‌بینم/ علیرضا بندری', 'درباره نئوکلاسیک‌ها, مدرن‌ها و پست‌مدرن‌ها/ مهرنوش قربانعلی', 'چون خود را عالم دهر می‌دانیم ویراستار نمی‌خواهیم' و 'شاملو شاعر بزرگی است, نه قدیس نه اسطوره/ کیومرث درکشیده, یزدان سلحشور, عنایت سمیعی و مشیت علایی'.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/11/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حرف زیادی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
حرف زیادی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک