رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

پایان کار: زوال نیروی کار جهانی و طلوع عصر پسابازار

پایان کار: زوال نیروی کار جهانی و طلوع عصر پسابازار
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 19 رای
نویسنده:
مترجم:
حسن مرتضوی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 19 رای
موضوع کتاب حاضر، مباحثي دربارة آينده‌نگري اقتصادي، بهره‌وري و تأثير تکنولوژي بر روند بيکاري است. در اين کتاب، تحولات جهاني که به بحران بيکاري انجاميده بررسي مي‌شود و تصويري روشن از اوضاع جاري و فشار وارده بر سطوح مختلف حقوق بگيران ارائه مي‌شود. کتاب مشتمل بر پنج بخش است. بخش اوّل: دو چهرة تکنولوژي؛ بخش دوم: سومين انقلاب صنعتي؛ بخش سوم: زوال نيروي کار جهاني؛ بخش چهارم: بهار پيشرفت و بخش پنجم: طلوع عصر پسابازار.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/01/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پایان کار: زوال نیروی کار جهانی و طلوع عصر پسابازار

تعداد دیدگاه‌ها:
1
شاید در کشوری که کار 12 ساعته رایج است ، هزینه خوراک و رفت و آمد بر عهده کارگر است ، چنان در استخدام کوتاه مدت و کم مزد و اخراج سریع نیروی کار اصرار ورزیده اند که تعهد به کار محو شده و نرخ زاد و ولد در مناطق صنعتی ـ خدماتی افت کرده و نیاز به نیروی کار مهاجر بیشتر شده .... ؛ بحث از « آینده کار و استخدام در روند الکترونیک ـ رباتیک شدن تولید » بحثی بی ربط به ما به نظر برسد اما اگر خود را در گستره جهانی بازتعریف نکنیم و روند تاکنونی و مبانی آن را ، روشن و مستدل و منسجم و پیگیر ، در کانون توجه قرار ندهیم ، زوال مان شتاب می گیرد . نه در صنایع ، نه در نهادهای پژوهشی و آموزشی و نه در مراکز رویارویی و نشر اندیشه ها ، چندان که باید به این موضوع توجه نمی شود .
پایان کار: زوال نیروی کار جهانی و طلوع عصر پسابازار
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک