رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دستور تطبیقی زبان ترکی و فارسی
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 26 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 26 رای
دستور زبان ترکی آذربایجانی با سنجش دستور زبان فارسی، همراه با فصلی که فارسی زبانان نیازمند و علاقمند به زبان ترکی را یاری می دهد.
زبان ترکی در شمار زبان های پیوندی است که دارای هیجای ثابتی است و برای دگرگونی و گونه گونی معنی و پیام واژه و نشان دادن شخص، زمان و صیغه های فعل، پسوندها، پس واژک ها و پس واژه هایی به آخر جزء ثابت (بن فعل) افزوده می شود؛ مانند بن فعل «یاز» که با افزودن اجزایی به آخر آن، پیام ها، ساخت ها، ساختارها و زمان های گوناگونی پدید می آید؛ چون: یازدی(نوشت)، یازا جاغام(خواهم نوشت)، یازارلار(می نویسند)، یاز (بنویس).....
این کتاب حاوی یک دوره کامل دستور زبان ترکی است که جزء به جزء با دستورزبان فاری سنجیده شده و در آخر نیز فصلی به عنوان رهنمود آموزش زبان ترکی به فارسی زبانان بدان افزوده شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
simin
simin
1395/01/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دستور تطبیقی زبان ترکی و فارسی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
کتاب خوبی است بخصوص بزای هموطنان فارسی زبانی که می خواند زبان ترکی آذربایحانی را درست وخوب یاد بگیرند.دست نویسنده اش درد نکند که واقعاً وقت گذاشته است.
عجب کتاب خوبی مدت ها دنبال همچین کتابی بودم
سپاس فراوان
دستور تطبیقی زبان ترکی و فارسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک