رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیری در مکتب یهود
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 28 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 28 رای
تورات موجود، یهود را مالک و صاحب هر جایی می داند که به آنجا قدم بگذارند؛ لذا می نویسد:
نفوذ یهودیت در مراکز ثروت و قدرت در جهان و معرفی یهودیان به عنوان بزرگترین دشمن مومنین از سوی قرآن، ما را بر آن می دارد تا شناخت عمیقتری نسبت به اعتقادات یهودیان، تاریح آنها و مکتب آنان پیدا کنیم. از این رو کتاب حاضر به دنبال معرفی این مکتب با استناد بر کتابهای آسمانی مورد پذیرش آنها و منابع تاریخی و کتابهای معتبری که در این زمینه نگاشته شده است می باشد.
این کتاب در 12 فصل تنظیم گشته است. نویسنده در ابتدا تاریخچه ای اجمالی از پیدایش قوم یهود و نزول تورات بیان نموده و پس از آن در چند فصل به بررسی محتوایی تورات می پردازد. در این بررسی، تاریخچه تورات، سخنان ضد و نقیضی که در مورد خداوند و پیامبران الهی در این کتاب وجود دارد، در مورد احکام عملی در تورات، تورات شفاهی یا تلمود و همچنین تحریفات یهودیان در طول تاریخ در این کتاب، مورد توجه قرار گرفته اند. نویسنده در ادامه فصلی را به مقوله نژاد پرستی یهود و ریشه های اعتقادی آن اختصاص داده و در فصلی دیگر یهود را بر اساس تورات، توصیف نموده است. در فصل آخر کتاب، شناسنامه یهود در قرآن و تورات در جدولی در کمال اختصار بیان شده است که کاری بسیار بدیع و نویی است.
متن کتاب ساده است و برای عموم خوانندگان مفید می باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/12/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیری در مکتب یهود

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سیری در مکتب یهود
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک