رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
گزیده هایی از رزا لوکزامبورگ
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 6 رای
در میان متفکران اصلی مارکسیست دوران انقلاب روسیه، رزا لوکزامبورگ به عنوان کسی که با زمانه ی ما صحبت می کند برجسته است. میراث او با آشکارتر شدن ویژگی جهانی بازار سرمایه داری و پذیرفته شدن بیشتر انتقاد از قدرت بوروکراتیک در جنبش برای آزادی انسان، اهمیت بیشتری پیدا می کند.
گزیده هایی رزا لوکزامبورگ مجموعه ی تک جلدی نوشته‌های لوکزامبورگ در ترجمه انگلیسی است. برخلاف انتشارات قبلی آثار او از اوایل دهه ۱۹۷۰، این جلد شامل چکیده های قابل توجهی از نوشته های اصلی اقتصادی او - مهمتر از همه، انباشت سرمایه (۱۹۱۳) - و از نوشته های سیاسی او، از جمله اصلاحات یا انقلاب (۱۸۹۸)، جزوه جونیوس است. (۱۹۱۶) و همچنین انقلاب روسیه (۱۹۱۸).
گزیده هایی از رزا لوکزامبورگ همچنین شامل تعدادی از متون مهم است که قبلا هرگز به ترجمه انگلیسی منتشر نشده است، از جمله چکیده های قابل توجهی از مقدمه او بر اقتصاد سیاسی (۱۹۱۶)، و یک قطعه اخیرا کشف شده در مورد برده داری. با مقدمه ای اساسی که کار لوکزامبورگ را در پرتو تحقیقات اخیر ارزیابی می کند، گزیده هایی از روزا لوکزامبورگ منبعی ضروری برای دانش پژوهی و الهام بخش نسل جدیدی از فعالان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/03/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گزیده هایی از رزا لوکزامبورگ

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
گزیده هایی از رزا لوکزامبورگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک