رسته‌ها
خام خواری
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 27 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 27 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
240
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
sasan107
sasan107
1394/02/18
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خام خواری

تعداد دیدگاه‌ها:
1
آرشاویر در آوانسیان را میتوان به عنوان یکی از اولین خام خوارن ایرانی دانست.او با پختن و تغییر شکل هر نوع غذا مخالف بود و غذای پخته را غذای مرده مینامید.وی اعتقاد داشت علم پزشکی در خواص مواد غذایی و درمان بیماریها دچار اشتباهات بزرگی شده است. همچنین اعتقاد داشت طبیعت برای تمامی موجودات از جمله انسانها غذا را آماده قرار داده است و انسان با پختن غذاها باعث بیماریهای زیادی برای خود می شود.
او در معرفی خود در چاپ چهارم کتاب خام خواری در سال ۱۳۵۵ می نویسد :
آرشاویر در آوانسیان، بنیادگزار خام خواری که 19 سال پیش زیر فشار بیمارهای مختلف به لب گور رسیده بودم، اکنون با خام خواری از همه ناراحتیهای خود بکلی نجات پیدا کرده و در سن 75 سالگی، کاملا سالم، با نیروی یک جوان، شب و روز زحمت می کشد تا به مردم نشان دهد که کلیه بیماریها و سایر بد بختیهای این دنیا در نتیجه مصرف خوراکهای پخته و داروهای شیمائی و سایر مواد مرده بوجود میایند.
و در نامه خود به محمد رضا شاه پهلوی در اردیبهشت ۱۳۵۰ می نویسد :
...در نتیجه کوششها و مطالعات و تحقیقات و تجربیات سی ساله یک فرد ایرانی امروز بطور قطع ثابت شده است که علل کلیه بیماریها ناشی از مصرف غذاهای پخته و مواد پخته و مواد شیمایی و سایر مواد مرده می‌باشد که مردم ندانسته وارد بدن خود میکنند.جان نثار موقعی باین امر اطمینان پیدا کردم که دو فرزند دلبندم را یکی در سن 10 سالگی و دیگر در سن 14 سالگی در نتیجه داروهای «موثر» و غذاهای «مقوی» پزشکان مشهور ایرانی و اروپایی از دست دادم...
وی در این کتاب اعتقادات خود در مورد علم پزشکی و دلایل بیماریها و تجارب شخصی خود را جای داده است.
PDF
6 مگابایت
خام خواری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک