رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
چهره ای به رنگ سپیا
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 43 رای
نویسنده:
مترجم:
مصطفی مفیدی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 43 رای
✔️ وقایع داستان در سه بخش بین سال‌های 1892 تا 1910 میلادی با تولد کودکی به نام اورورا آغاز می‌شود. اورورا از پدری شیلیایی و مادری چینی تبار در ایالت متحده به دنیا می‌آید. راوی قصه از اول تا پایان، همان اورورا است. کل داستان از زبان اول شخص مفرد بازگو می‌شود و برای بیان گذشته‌های دور، او به سخنان دیگران استناد می‌کند. اورورا پس از مرگ مادربزرگ به شیلی باز می‌گردد و فضای داستان با جنگ‌های کشورهای آمریکای لاتین ادامه می‌یابد .
بخش دوم کتاب با ازدواج اورورا ادامه می‌یابد. اما با خیانت همسرش، دوباره به خانه پدری باز می‌گردد. بخش سوم کتاب، نمایانگر استقلال شخصیتی اوست که به نوعی جایگاه خود را در مقام زن در جامعه آمریکای لاتین مطرح می‌سازد. سرانجام اورورا به عکاسی حرفه‌ای بدل گشته به گونه‌ای که نمونه آثارش، زبانزد خاص و عام می‌گردد. او در دهه اول قرن بیستم پس از سال‌ها به عشقی عظیم دست می‌یابد ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/02/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چهره ای به رنگ سپیا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
چهره ای به رنگ سپیا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک