رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تکلیف دینی ادعای ارضی
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
برگرفته از متن مقدمه کتاب:

در طول سالیان متمادی در کتب درسی، در کتب تاریخی و در رسانه‌ها و مطبوعات و در بین آحاد اجتماع کراراً شنیدیم ... قراداد خفت‌بار ترکمنچای، قرارداد ننگین گلستان ... اما دریغ از حرکتی، جنبشی، عکس‌العملی؛ گویا اینکه قرار بود اراضی ایران از دست برود و همه فقط «حرف» بزنند.
کتابی که پیش روی شماست، نویسنده‌اش با بی‌بضاعتی قلمی خود نه آنرا نوشته که خواننده محترم بخواند و به کناری بگذارد، بلکه این کتابی است برای مردان عمل‌کننده! مردان و زنانی که به دنبال رفاه‌زدگی نبوده و نیستند همانگونه که تکلیف نویسنده با نوشتن این مطالب پایان نمی‌پذیرد، رسالت تاریخیِ مخاطب ایرانی نیز با خواندن آن آغاز میشود انشاءالله. این آغازیست برای احقاق حقوق از دست رفتۀ ایران و ایرانی در زمینه ارضی. برژنیسکی یهودی می‌گوید: ما نمی‌گذاریم امپراتوری ایران احیاء شود این امپراتوری ایران چه بوده که که حالا یهود افراطی مایل به احیاء شدنش نیست!؟
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
pedram mohamadi
pedram mohamadi
1394/01/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تکلیف دینی ادعای ارضی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تکلیف دینی ادعای ارضی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک