رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

چگونه با کودکم رفتار کنم؟

چگونه با کودکم رفتار کنم؟
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 16 رای
زیرنظر: محمدولی سهامی

ب‍ی‍ش از ۱۲۰۰ راه ک‍ار ع‍م‍ل‍ی و م‍وث‍ر ب‍رای ح‍ل م‍ش‍ک‍لات ک‍ودک‍ان از ت‍ول‍د ت‍ا ۱۲ س‍ال‍گ‍ی‌.

بخشی از سخن مترجمان:
وقتی تصمیم میگیرید صاحب فرزندی شوید، یعنی مسئولیت بلند مدت و سنگین تربیت او را پذیرفته اید. در تربیت کودک مانند هر کار دیگری با مشکلاتی روبرو خواهید شد اما با گذشت زمان و کسب تجربه اعتماد به نفس شما افزایش می یابد به طوری که در تربیت فرزندان بعدی از تجربیات قبلی خود استفاده کرده و از عملکردتان راضی تر خواهید بود. اما باز هم ممکن است گاهی احساس یک تازه کار را داشته باشید و در حل مشکلات سر درگم شوید و از طرفی مواقعی نیز پیش می آید که به خیال خود مشکلی را حل کرده اید اما واقعیت امر این است که عملکرد مناسبی نداشته اید.
برای بسیاری از شما پذیرفتن این که گاهی رفتار مناسبی با کودکانتان ندارید سخت است اما بیایید برای یک لحظه هم که شده به برخی از مهارتها و روشهای تربیتی که در قبال آنها به کار میگیرید شک کنید. بزرگ کردن یک یا دو کودک دلیلی بر بی نیازی از تجربیات دیگران نیست و یک تربیت موفق مستلزم استفاده از اکثر امکانات از جمله تجربیات دیگران و مطالعه کتابهای مختلف و مشاوره با متخصصان امر است.
کتابی که پیش رو دارید یکی از مراجع راه گشا در این زمینه است. نویسندگان این کتاب گروهی متشکل از یک روانشناس بالینی کودک یک مشاور تحصیلی و یک معلم کارآزموده هستند. این افراد به مدت چندین سال با تعداد بسیاری از والدین و کودکان مشاوره کرده اند سپس با استفاده از تجارب خود و عقاید دیگر متخصصان و حتا والدینی که روشهای تربیتی موفقی را آزموده اند این کتاب را تالیف کرده اند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1393/10/26
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چگونه با کودکم رفتار کنم؟

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
چگونه با کودکم رفتار کنم؟
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک