رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سعادت زناشویی
امتیاز دهید
5 / 4
با 8 رای
نویسنده:
مترجم:
سروش حبیبی
امتیاز دهید
5 / 4
با 8 رای
✔️ ماریا در هفده سالگی عاشق یک مرد ۳۶ ساله می‌شود و ازدواج می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که مرد ۳۶ ساله که از دوستان قدیم پدر ماشا است، پس از مرگ مادر ماشا و خواهرش کاتیا برای نگهداری از دختران و سرپرستی امور خانواده به خانه آنها می‌آید، پس از گذشت مدت کوتاهی ماشا و سرگئی میخائيلیچ عاشق هم می‌شوند، آنها ازدواج می‌کنند و زندگی خود را با شور و عشق آغاز می‌کنند اما پس از گذشت زمان، عشق آنها رنگ می‌بازد زیرا شوهر در آستانه چهل سالگی است و به مقتضای سنّش، به دنبال آرامش و گذران بی‌دغدغه است، اما ماشا در آستانه بیست سالگی است و پر از شور و هیجان و ولع تجربیات تازه. سرگئی، ماشا را محدود نمی‌کند و اجازه می‌دهد طبق طبیعتش رفتار کند، غافل از این که ماشا در جستجوی عشق از دست رفته خود، در یک مهمانی به مردی ایتالیایی دل می‌بازد..

تولستوی شاید این داستان را با الهام از زندگی زناشویی خودش نوشته است زیرا او هم با همسرش اختلاف سنی زیادی داشت و به دنبال آرامش و ساده‌زیستی بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1393/08/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سعادت زناشویی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سعادت زناشویی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک