رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
رشد حرکتی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 7 رای
از پیشگفتار:
تجربه ی حاصل از چند سال تدریس رشد حرکتی در دانشگاههای مختلف نشان می دهد که یکی از مشکلات دانشجویان و اساتید رشته تربیت بدنی خصوصاً در مقطع کارشناسی عدم دسترسی به منابع مناسب است. اغلب منابع موجود با میزان اطلاعات علمی و تخصصی دانشجویان میزان آشنایی آنان با زبان انگلیسی و طول یک نیمسال تحصیلی متناسب نیست قبل از سال ۱۳۷۴ منابع درس رشد حرکتی محدود به چند جزوه بود. خوشبختانه در چند سال اخیر کتابهای ارزنده ای در این زمینه ترجمه شده است؛ ولی اغلب دانشجویان در فهم متون ترجمه شده با مشکل مواجه اند علاوه بر این حجم زیاد این کتابها متناسب با طول یک نیمسال تحصیلی نیست بنابراین تلاش شد تا با تدوین کتابی که تا حد امکان مطابق با ویژگیهای دانشجویان و دانشگاههای ایران باشد مشکلات فوق مرتفع گردد.
این کتاب جهت تدریس رشد حرکتی به دانشجویان دوره کارشناسی رشته ی تربیت بدنی یا علوم وابسته به زبانی ساده و روان و به دور از مطالب غیر ضروری و اضافی در سه بخش مبانی رشد حرکتی، رشد جسمانی و رشد حرکتی نگارش شده است. از دیگر اهداف مولف تنظیم کتاب در حجمی بوده که امکان تدریس آن در طول یک نیمسال تحصیلی وجود داشته باشد در ویرایش دوم این کتاب دو فصل عملکرد حرکتی در بزرگسالی و سنجش برنامه ریزی فعالیت بدنی به مطالب قبلی اضافه شده است.
با توجه به این که دنیای امروز دنیای رایانه و اینترنت است و عدم آشنایی دانشجویان با سایتهای اینترنتی مربوط به رشد حرکتی باعث دور ماندن آنان از اطلاعات روز می شود جهت رفع این مشکل و دسترسی دانشجویان به اطلاعات بیشتر منابع اینترنتی مربوط به هر مبحث به انتهای هر فصل اضافه شده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1393/06/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رشد حرکتی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
رشد حرکتی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک