رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

راهنمای کامل والدین (۱)

راهنمای کامل والدین (۱)
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
پاسخ به رایج‌ترین پرسش‌های والدین از تولد تا پنج سالگی‬‏‫

سخن ناشر:
خواننده محترم کتابی که پیش روی دارید یک جلد از کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است. کتابهای این مجموعه با وجود ارتباط موضوعی هر کدام از نظر مطلب مستقل هستند. آمادگی برای زایمان، روشهای مناسب و صحیح شیر دادن، تولد فرزند دوم، نقش پدر در تربیت کودک، پرورش کودک تیزهوش، آموختن به کودکان درباره خدا، سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان، پرورش فرزندان امیدوار و موفق، کلیدهای رفتار با نوجوانان و نیز مطالب متنوع و جالب دیگری که به روشها و مشکلات تربیتی کودکان و نوجوانان تا سنین بلوغ می پردازد، موضوع کتابهای این مجموعه را تشکیل می دهند.
روش نویسندگان این کتابها آموزش شیوه های عملی به والدین است. در نتیجه هر کتاب از فصلهای متعددی تشکیل شده است که هر فصل به توضیح یک روش کلیدی می پردازد. مجموعه کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان علاوه بر پشتوانه علمی و معتبر خود از زبانی ساده برای توضیح مطالب و انتقال آنها به خواننده استفاده کرده است که برای عموم مادران و پدران جوان قابل استفاده خواهد بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1393/06/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راهنمای کامل والدین (۱)

تعداد دیدگاه‌ها:
1
راهنمای کامل والدین (۱)
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک