رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

۵۰ روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به علوم تجربی

۵۰ روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به علوم تجربی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
از پیشگفتار کتاب:
فعالیت ها و آزمایشهای این کتاب به پنج بخش تقسیم شده است: شکلها، رنگها و نور؛ علوم در آشپزخانه، درباره ی طبیعت و محیط زیست بیاموزیم؛ بازی ها و پازل ها و جاهای رفتنی، کارهای کردنی. اساس انتخاب فعالیتها و آزمایش ها، لذت بخش بودن آنها برای بچه ها و در بسیاری از موارد نیز برای بزرگترها بوده است. بعضی از این فعالیتها عبارتند از: مشاهده ی پرندگان، پیدا کردن سنگها، ایجاد تغییر در رنگ محلولها و آزمایش با گیاهان. انتخاب این فعالیت ها به این دلیل نیز بوده است که هر یک از آنها حقایق و مفاهیم علمی مهمی را نشان می دهند. این تجربیات که بچه ها در سنین پایین می اندوزند، در آینده و حتی پس از دوره ی دبستان نیز به درد آنها خواهد خورد.
در بین فصلها بعضی از فعالیتها و آزمایشها موضوع مشترکی دارند و هر فعالیت به چهار بخش تقسیم می شود: هدف، وسایل مورد نیاز، مدت زمان و روش کار و در بعضی موارد کندوکاو عمیقتر، راهنمایی و منابع نیز دارند. در قسمت کندوکاو عمیق تر معمولاً به فعالیتها و آزمایشهایی پرداخته ایم که برای بچه های بزرگتر قابل درک است. در جاهایی که داشتن اطلاعات بیشتر کار را ثمر بخش تر می کند، راهنمایی کرده ام و منابع و شبکه های اینترنتی نیز شما را برای مطالعه ی بیشتر راهنمایی می کند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1393/06/11
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ۵۰ روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به علوم تجربی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این کتاب دانلودکنیدوبخونید حتما یروزی بدردتون میخوره
۵۰ روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به علوم تجربی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک