رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید یا در مورد این اثر محق هستید، با ما تماس بگیرید.

راهنمای گردشگری در منظومه شمسی

راهنمای گردشگری در منظومه شمسی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 45 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 45 رای
از مقدمه:
که این طور، میخواهید به فضا سفر کنید؟ بسیار خوب کمی عجیب است. این روزها به سراغ اغلب مجله ها و شبکه های تلوزیونی که می رویم با تصاویر شگفت آوری از اماکن مختلف برای سفر مواجه می شویم از هتلهای مستقر در سنگهای آسمانی گرفته تا مسابقات قهرمانی حلقه نوردی در سیاره زحل و اقامتگاه های متحرک زیبای ساحلی در مدار. اگر همه میتوانند به فضا سفر کنند؛ چرا شما نه؟! نخستین مسافران فضا افراد ثروتمند مستقل و دانش پژوهان بودند. باورش سخت است اما در پنجاه سال نخست عصر فضاء بین سالهای ۱۹۵۷ تا ۲۰۰۷ حدود ۵۰۰ نفر دوره آموزشی فضانوردی را پشت سر گذاشتند اما تنها حدود چند ده تن از آنها از مدار پایین زمین دورتر شدند. این افراد در واقع مانند کاوشگران نسلهای اول انسانها که در زمین می گشتند تا قلمروها و منابع جدید را کشف کنند، بودند. البته حداقل جای شکرش باقی است که فضانوردان مجبور نبودند برای بومیان ساکن در دنیاهای جدید هدیه ببرند! پشتیبانی دولت از این گونه کاوشها راه را برای پیشرفت باز کرد.
همه چیز با ساخت اولین سفینه تجاری آغاز شد. این وسیله خارق العاده ساعاتی بسیار دلنشین را برای اقامتی چند ساعته در مدار برای مسافران متمول مهیا می نمود. پس از این که حضور این سفینه ها در مدارهای نزدیک به زمین کاملاً رایج شد گردشگران با تکیه بر حمایت دولت به سراغ مقاصد بعدی رفتند. نخست کره ماه بعد مریخ و در نهایت سرتاسر منظومه شمسی...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1393/05/27

کتاب‌های مرتبط

ستاره شناسی مثل آب خوردن
ستاره شناسی مثل آب خوردن
4.6 امتیاز
از 8 رای
ستاره شناسی: اصول و عمل
ستاره شناسی: اصول و عمل
4.6 امتیاز
از 69 رای
جهان ستارگان
جهان ستارگان
4.8 امتیاز
از 9 رای
خوابگردها
خوابگردها
4.4 امتیاز
از 10 رای
ستاره شناسی در دنیای جدید
ستاره شناسی در دنیای جدید
4.1 امتیاز
از 7 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راهنمای گردشگری در منظومه شمسی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
راهنمای گردشگری در منظومه شمسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک