رسته‌ها
کتاب کوچک رضایت
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
چند سالی است که خواننده ی ثابت مطالب لئو بابوتا در وبلاگ پرطرفدار او، "عادتهای ذن" یا شده ام. لئو شخصیت بسیار جالبی دارد. از گیاهخواری گرفته تا زندگی غیرمعمول، از zenhabbits نوشته های عالی او گرفته تا خانواده ی پر جمعیت و نفرستادن بچه هایش به مدرسه.
چندی پیش در وبلاگ خودش مطلبی را به نام "راهنمای عملی رضایت" منتشر کرد که برای من بسیار جذاب و کاربردی بود. آن مطلب را ترجمه کرده و در وبلاگ منتشر کردم. به نظر من، رسیدن به رضایتی که مد نظر او بود، می تواند بسیار از مسائل مهم و اساسی ما را در زندگی حل کند.
خوشبختانه چندی بعد، لئو، "کتاب کوچک رضایت" را منتشر کرد. ظرف یکی دو روز، کتاب را مطالعه کردم و از خواندن آن لذت زیادی بردم. هر چند متن انگلیسی آن بسیار ساده است، ولی برای تمرین دادن خودم در مورد گام های عملی پیشنهاد شده و انتشار آن به زبان فارسی و استفاده ی خوانندگان خوب وبلاگ، تصمیم به ترجمه و انتشار آن به صورت الکترونیکی گرفتم.
رضایت مورد نظر در این کتاب، شاد بودن کنونی ما از آنچه هستیم و آنچه داریم است. متن کتاب ساده و کاربردی است. امیدوارم من و شما بتوانیم گام های عملی ارائه شده را به مرور انجام داده و هر چه بیشتر به کسب رضایت از زندگی (فارغ از اینکه در دنیای بیرون چه می گذرد)، برسیم.
ممکن است در ابتدا، رضایت معنای تنبلی، بی خیالی، عامل نبودن و انفعال را در ذهن متبادر کند. لطفا کتاب و پرسش و پاسخ های انتهایی را کامل مطالعه کرده و سعی کنید برخی از گام های عملی را از همین امروز شروع کنید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
60
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amiriraj
amiriraj
1393/04/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کتاب کوچک رضایت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کتاب کوچک رضایت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک