رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اسماعیلیان در تاریخ
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 95 رای
کتاب «اسماعیلیان» مجموعه ای از مطالعات درباره این فرقه است که توسط دکتر یعقوب آژند تدوین و ترجمه شده است. کتاب مجموعه ای از مقالات چند پژوهشگر نام آور و از جمله لویی ماسینیون، برنارد لوئیس، ایوانف، هاجسن به علاوه تعلیقات و توضیحات و اضافاتی از خود آژند است که از پیدایش اسماعیلیه، فرقه قرمطیان، دولت فاطمیون مصر، نزاریان ایران و حسن صباح، اسماعیلیان سوریه و هند و رابطه ناصرخسرو و این فرقه صحبت می کند. البته از آنجا که کتاب با هدف ارائه تاریخ مدون اسماعیلیه تدوین نشده و نویسندگانی با عقاید و باورها مختلف دارد، نمی توان از آن یکدستی و روانی یک مطالعه جامع تاریخی را انتظار داشت. در واقع «اسماعیلیان» مناسب کسانی است که تاریخ کلی این فرقه شیعی را می شناسند و می خواهند اطلاعات خود درباره آنان را تکمیل کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
simin
simin
1393/01/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اسماعیلیان در تاریخ

تعداد دیدگاه‌ها:
12
اسماعیلیان بخصوص سر سلسله نزاری در ایران امام حسن صباح حق بسیار بزرگی به گردن همه ما ایرانیان دارند وگرنه الان ما عربی صحبت میکردیم و سرنوشت شومی در انتظار نسلهای بعدی بود و نیاز به هزاران جلسه و مباحثه دارد.
با تشکر
اگه کتاب صوتی اسماعیلیان را دارین لطفا بزارین تا ازتون خرید کنیم.فایل pdf کتاب واضح نیست
اسماعیله جریان الحادی است که با مغالطات بی شمار خود سعی در شکاف در تئوری های اسلامی داشتند و این جریان بودند که که برای نخستین بار با استفاده از خرافات خود پروسه ی تقیه و دروغ را وارد ایدئولوژی اسلامی به شکل عام کردند.شوربختانه نمی توان بحث را بیش از این باز کرد.:stupid:
فرهیخته ی ارجمند، سیمین عزیز، از بن دندان و صمیم دل از شما سپاسگزاری می کنم. من به اقتضای رشته تحصیلی مطالعاتی در مورد اسماعیلیه داشته ام، ولی این کتاب خیلی خوب و محققانه نوشته شده؛ به ویژه این که قسمت بررسی منابع هم داره که خودش یکی از امتیازات برجسته کتاب محسوب میشه. مجددا تشکر می کنم.
واقعا از اپلودکنندگان کتابها سپاسگذاریم
نسل کشی واقعی که توسط صلاح الدین عیوبی انجام شده(کسی که یک عده از اون بخاطرمسائلی اسطوره ساختن تو ایران ).
حکومت فاطمی مصر و ان همه شیعه اسماعلی یکشبه نابود بشه به گونه ای که دیگرهیچ اثری از اسماعیلیان باقی نماند واقعا فاجعه ایست برای خود .به الان کار نداریم که سران فرقه اسماعیلی دستشان بادشمن در یک کاسه شده . اما باید حقایق تاریخ گفته شود
عاقا خدایی یکی از بهترین اپلود کنندگان سیمینه بهترین وشاید کمیاب ترین کتابا را روی سایت قرارمیده
با تشکر از لطف شما . کتابهایی در مورد سلسله امپراتوری عثمانی رو می خواستم که متاسفانه پیدا نکرده ام . اگر دوستان آپلود کنند منت گذاشته اند
اسماعیلیان در تاریخ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک