رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ابدیت لحظه عشق
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «محتوای عمده‌ی این دفتر با تأکید بر اصالت مادی عشق، نگرش جوهری خود را از انسان به نمایش می‌گذارد. غاده السمان پس از سال‌ها شاعری و نویسندگی بر این نظر پای می‌فشارد: هنگامی میان زن و مرد، عشق راستین متولد می‌‌‌شود که آنان درک درستی از معنای انسان و ارزش او داشته باشند؛ که در آن صورت دیگر زن، جنس دوم و زاید تلقی نخواهد شد. نخستین دفتر شعر غاده السمان با عنوان‌ در بند کردن رنگین‌کمان‌ اکنون به چاپ سوم رسیده است. دفتر دوم با عنوان‌ غمنامه‌ای برای یاسمن‌ها منتشر شده است و در حقیقت، نوستالژیای شاعر را که به دنبال جنگ‌های لبنان، به پاریس مهاجرت کرده است، دربردارد. سومین اثری که منتشر شد ‌زنی عاشق در میان دوات‌ نام داشت و دل‌پریشی‌های زن روشن‌فکر را در جامعه مرد سالار و سنت‌زده‌ی عربی و شرقی، کالبد شکافی کرده بود.»

در قسمتی کتاب می‌خوانیم: «در میان مانان و مرکب .... و خاطره است از صدها سال پیش. که تو را درون دوات دوست می‌داشتم و می‌کوشیدم تا با تو، عشقی نوین بنیاد کنم، عشق تملک و زبونی تن خواهش و لذت کلون در، ناشناخته بود. زیرا میان من و تو، در در ازنای عمر نان بود و مرکب بود... اینک که در قاره‌ای دیگر، در کنار تو باران می‌بارد، شعر من مرطوب می‌گردد!»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/12/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ابدیت لحظه عشق

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ابدیت لحظه عشق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک