رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جن و روح از نظر علم و دین
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 10 رای
366 صفحه

پرسش از اموری که با تجربه حسی و آزمایش قابل جستجو نیستند از خصوصیات تفکر بشری است. این کتاب در سه بخش، حقیقت «جن» و «روح» و «سحر» و «جادو» را به عنوان موضوعات فرا حسی و فرا تجربی مورد پژوهش قرار داده و مجموعه‏ای از آموزه‏های آیات و روایات و علوم جدید را درباره ماهیت, نحوه آفرینش و آثار و خواص این حقایق و پدیده‏‏ها طرح کرده است. درباره جن، نکات متعددی مربوط به غذای جنیان, زندگی اجتماعی, ارتباط آنها با انسان, حشر و نشر و معاد جنیان, رابطه جن‏ها و فرشتگان و احکام و عبادات جن‏ها بیان شده است. علم, تلقین, حافظه, مکاشفه, عشق و رؤیای صادقانه از آثار مختص به روح تلقی شده است. در بخش سوم ادعیه و اوراد زیادی برای باطل کردن سحر و جادو نقل گردیده است.
در کتاب حاضر، مطالبی در باب جن، روح، و جادو از دیدگاه علمی و دینی با بهره‌گیری از آیات و روایات تحت پاره‌ی از این عناوین بازگو شده است: عقل و شعور جنیان، خلقت جن‌ها، غذاهای جنیان، سرعت و قدرت آن‌ها، قوانین حاکم بر زندگی جن‌ها، شکل‌های مختلف اجنه، احکام و عبادات اجنه، انتقام‌جویی جن‌ها، پیری جن‌ها، ترس از جنیان باعث عوارض روحی، سحر، و بیعت نجبای جن با امام زمان (عج).
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1392/10/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جن و روح از نظر علم و دین

تعداد دیدگاه‌ها:
1
(سلام،ضمن سپاس از شما عزیزان از خداوند متعال توفیق روز افزون را برای شما می طلبم
جن و روح از نظر علم و دین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک