رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فرزند پنجم
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 33 رای
نویسنده:
مترجم:
مهدی غبرایی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 33 رای
برنده جایزه نوبل ادبی 2007

✔️ این داستان ماجرای زندگی یک خانواده انگلیسی است که در حومه لندن زندگی می­کنند مادر وقتی فرزند پنجم را باردار است بر خلاف گذشته مدام مریض می­شود، کودک در شکم مادر ضربه ­های سختی به او می­زند و بالاخره با هیکلی درشت و زشت به دنیا می­آید، کودک به حدی خشن است که مادر با شیر دادن به او دچار ترس می­شود. نویسنده از ژانر وحشت استفاده کرده است و کودک را موجودی عصبی و ترسناک توصیف می­کند.
فرزند پنجم داستان کودکان معلول و نا آرامی است که هم خودشان رنج می­کشند و هم خانواده­هایشان در رنج و عذاب هستند. داستان پدر و مادری است که بدون در نظر گرفتن شرایط مالی و امکاناتشان صاحب فرزندان متعدد می­شوند و از دیگران برای حل مشکلشان کمک می­خواهند. آنها وقتی خسته می­شوند به رویا و خیال پناه می­برند و دلیل مشکل را در مسائل ماورایی جستجو می­کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ebne arabi
ebne arabi
1392/08/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرزند پنجم

تعداد دیدگاه‌ها:
3
اتفاقا کتاب بسیار خوبی بوده و. میشه آنرا در زمان گذشته ایران هم دید که مردمان بدون اینکه متوجه وضع زندگی شان باشند بچه های متعدد و بعضی بیمار بدنیا می آوردند.چیزی که در زمان حال به سختی میشود دید
چقدر این داستان نفرت انگیز بود، نمیدونم چطور یک نفر می تونه چنین کتابی بنویسه ؟؟ این خانم خیلی راحت انسان ها رو به دو دسته متمدن و وحشی تقسیم کرده ... تلاش مادر برای حمایت از بجه أش محکوم شده، نویسنده با نوشتن این داستان نشون داده که معتقده بعضی انسان ها حق زندگی ندارند صرفا به خاطر اینکه با بقیه متفاوتند...
چند ماه پیش در رادیو نمایش به صورت نمایشنامه ی رادیویی اجرا گردید .
فرزند پنجم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک