رسته‌ها
دره عروسکها
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 15 رای
✔️ از متن کتاب:
وقتی وارد نیویورک شد حرارت هوا نود درجه فارنهایت بود و از غول های سر به آسمان افراشته نیویورک بخار داغ بر می خاست. اما نه به گرما توجه داشت نه به خیابان های کثیف و پر آشغال. نیویورک به نظرش پر هیجان ترین شهر عالم می آمد. دخترک متصدی بنگاه کاریابی تبسمی کرد و گفت:
آها تو واقعا رو دست نداری با وجودیکه تجربه ای نداری ولی مسلما شغلی بدست می آوری. همه سکرترهای خوب مشاغل پر درآمد را اشغال کرده اند. اما راستش را بگویم، عزیزم، اگر من قیافه ترا داشتم یک راست می رفتم سراغ جون پاور یا کونور.
- اونا کی هستن؟
- آنها آژانس های درجه یک مانکن ها را اداره می کنند. من مرده این کارم. اما قدم کم کوتاه است و بقدر کافی لاغر استخوانی نیستم. اما تو درست همانی که می خواهند.
- ولی من گمانم کار کردن توی اداره را بیشتر دوست دارم.
- باشه اما فکر می کنم بیعقلی میکنی.
چند ورق و کاغذ بدست آن (anne) داد و گفت همه نشانی های خوب اینجاست اما اول از همه برو پیش هنری بل آمی. او یکی از وکلای درجه یک هنرپیشه هاست سکرترش همین تازگی ها با جان والش ازدواج کرد. وقتی آن عکس العمل نشان نداد گفت:
- خودت را به آن راه نزن یعنی تو جان والش را نمی شناسی . اون سه تا اسکار گرفته و تازگی یکجا خواندم می خواهد گاریو را دوباره به کار سینما بازگرداند و گارگردانی اولین فیلم پس از بازگشتش را بعهده بگیرد.
آن تبسمی کرد و باین طریق دخترک مطمئن شد که او هرگز جان والش را فراموش نخواهد کرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
426
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mohammadimohamm
mohammadimohamm
1392/08/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دره عروسکها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دره عروسکها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک