رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اشک تمساح : الکس رایدر 8
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 24 رای
این بار توطئه و نقشه‌ای حساب شده برای ایجاد فاجعه‌ای رو‌به‌رو هستیم که در آخر میلیون‌ها دلار پول را به جیب موسسه‌های امدادرسانی قلابی سرازیر می‌کند. الکس نقشه‌ی آدم‌های بد را کشف می‌کند که باعث خشکسالی و قحطی در آفریقاست. او حتی توانست آنان را رسوا کرده و هویت واقعی‌شان را آشکار کند گرچه در طی ماموریت تقریبا تا دهان تمساح‌های گرسنه هم می‌رود... آنتونی هوروویتس نویسنده مطرح ژانر پلیسی، وحشت و خیالپردازی و برنده جوایز معتبر ادبی تز جمله ردهاوس و همپشایر است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
دوقلوها
دوقلوها
1392/07/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اشک تمساح : الکس رایدر 8

تعداد دیدگاه‌ها:
11
چرا کتابای کتابناک این جوری شده میزنه پیش نمایش دانلود نمیشه
مجموعه ی الکس رایدر واقعا با ارزش ترین رمانی بود که تو نو جوونیم خوندم
جلد اخرش نیست بازم هست ولی ترجمه نشده
من تا حالا بیشتر از 300 جلد از کتابهای نوجوانان ـ جوانان خوندم و با اطمینان کامل اعتراف میکنم که هیچ کدوم از شخصیت های بد یا "سیاه" این کتابها نفرت انگیزتر از شخصیت "خاکستری" آلن بلنت توی این کتاب نبوده. :| :!
جلد آخرش واقعا دوراز انتظار تموم میشه و درنهایت همگی به این نتیجه میرسید که بدبخت تر از الکس رایدر، قهرمان کتاب نداشتیم :D:D
:xعالیه.من عاشقه کتابای آلکسم.بهتربن دوران زندگی من باهاش گذشته
نه خیر! ظاهراً هیچ راهی نداره! تا 17.4 مگ رو خوب میره؛ بعد یهو میپره 20.59 و اعلام دانلود کامل میکنه؛ ولی از بازشدن خبری نیس که نیس!
باز میشه. من امتحان کردم. مشکلى نداشت
اشک تمساح : الکس رایدر 8
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک