رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
در رویای بابل
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 52 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 52 رای
✔️ کتاب در رویای بابل، رمانی نوشته ی ریچارد براتیگان است که اولین بار در سال 1977 منتشر شد. وقتی سی. کارد، کارآگاه و قهرمان هشتمین رمان براتیگان، را استخدام می کنید، باید منتظر اتفاقات عجیب و بامزه ای باشید. هرگز حوصله تان سر نخواهد رفت چون وقتی سی. کارد چند گلوله برای سلاحش پیدا می کند، ماجراجویی هایی سریع، خنده دار، طوفانی و پرحادثه اتفاق خواهد افتاد. البته مگر این که سی. کارد به یاد بابل بیفتد و رویاپردازی هایش را شروع کند. اگر سی. کارد رویاپردازی درباره ی بابل را آغاز کند، همه ی چیزهای دیگر در حاشیه قرار می گیرند. ماجراجویی های جذاب و بامزه ی سی. کارد، همزمان با گذار این شخصیت میان خیال و واقعیت، و بابل و سان فرانسیسکو، برای مخاطبین بسیار لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hesam maleki
hesam maleki
1392/07/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در رویای بابل

تعداد دیدگاه‌ها:
5
این اثر جاودانه رو یکی برام بفرست ممنون میشم.
[quote='angel88']من نمیدونم چی جوری میشه از اینجا دانلود کرد
میشه راهنمایی کنین؟[/quote]
کاربر محترم !
در سایت کتابناک ، کتاب هایی که منع حق نشر نداشته باشند ، دارای لینک دریافت کتاب هستند و کتاب هایی که شامل حق نشر باشند، با این توضیح (با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد.) فاقد لینک دانلود خواهند بود. لطفا در موقع ورود به صفحه ، به توضیحات بالای صفحه توجه نمایید.:-)
من نمیدونم چی جوری میشه از اینجا دانلود کرد
میشه راهنمایی کنین؟
خودم را پیچ و تابی دادم و حالت ضربه زدن را تمرین کردم. بعد سام خیلی آهسته پرتابش را انجام داد. خنده از روی صورتش محو نمی شد. این آخرین چیزی بود که قبل از ورود به بابل یادم مانده.
براتیگان یکی از بهترین نویسندگان پست مدرن در رمان است
به نظرم این اثر یکی از بهترین کارهای این نویسنده است، توصیه میکنم مطالعه کنید
ضمن سپاس از حسام مالکی عزیز
در رویای بابل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک