رسته‌ها
درخت توت پیر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 9 رای
«نسرین خوش‌خرام » داستان کوتاه را نسبت به دیگر قالب‌های داستان‌نویسی بیشترمی‌پسندد و اغلب داستان‌هایش طی چند سال گذشته در ماهنامه ادبیات داستانی و گاه ماهنامه خانواده به چاپ ‌رسیده است. وی در حال حاضر مشغول نوشتن یک رمان است. «درخت توت پیر» اولین کتابی است که از خوش‌خرام به چاپ رسیده است. این کتاب از 14 داستان کوتاه تشکیل شده که در یک نگاه کلی بیانگر فضایی ساده و بی‌پیرایش از زندگی سنتی ما ایرانی‌هاست. وی معتقد است اساس داستان امروزِ جهان ساده‌نویسی است و در این اثر سعی کرده‌م به سنت‌ها و آداب زندگی گذشتگان که برایم قابل احترام است، بپردازم و اصول ساده‌نویسی را رعایت کنم.
گفتگوی زیر با «خوش خرام» را به بهانه انتشار «درخت توت پیر» می خوانید:

http://www.fer2s.blogfa.com/post-595.aspx
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
56
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hubuteghalam
hubuteghalam
1392/07/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درخت توت پیر

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سپاس جناب قهاری عزیز
حتما مطالعه می کنم
داستان نویسی با چشمهایی بسته!
"درخت توت پیر" مجموعه ای از داستانهای کوتاهی است از تکه های زندگی مردمی در همین نزدیکی. البته نه فراز شهر! که میانه و پایین را قصه میگوید.اولین سوال پس از خواندن این مجموعه برای من این بود که این همه شیوایی ، و این همه مهارت داستان نویسی یکجا جمع شده که خودم را به خودم بنمایاند!! دردم را به خودم در سادگی گوشزد کند؟! و تنها جوابی که داشتم برای-اولین کتاب چاپی یک نویسنده- یاد آوری میکل آنژی بود با آنهمه مهارت و تکنیک اما با چشمهایی بسته از جبر ممیزی!!! و خوب ! مجسمه ای از روز مرگیها !
خواندن این اثر از نویسنده توانا "نسرین خوش خرام" را به دوستان توصیه میکنم اما نه به جهت موضوعی بلکه برای تبحر ایشان در زبان و ساختمان داستان کوتاه.کتابی که میتواند آموزشی باشد برای علاقمندان به داستان نویسی کوتاه.
.
درخت توت پیر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک