رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دایره کامل
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 20 رای
نویسنده:
مترجم:
مریم بیات
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 20 رای
✔️ رمانی از دانیل استیل که باز هم انگشت به روی یک مسئله پرسش برانگیز اجتماعی گذاشته، تشکیل خانواده یا تجرد؟ و به عبارتی دیگر ازدواج دائمی یا ازدواج موقت؟
قهرمان داستان، تانا رابرتس، دختری سرسخت و مقاوم است که در نوجوانی حوادث تلخی را تجربه کرده و قصد طغیان در برابر غرایز بشری و قوانین طبیعی را دارد و تنها خواسته‌اش رسیدن به اهداف و جاه‌طلبی‌هایش می‌باشد. اما آیا فقط نیمی از دایره برای دستیابی به زندگی مطلوب کفایت می‌کند؟

آغاز داستان:
در بعدازظهر 11 دسامبر سال 1941، کشور هنوز در گیجی به سر می برد. لیست تلفات کامل بود. اسامی اشخاصی که کشته شده بودند، اعلام گشته و کم کم در طول چند روز گذشته، دیو انتقام و خونخواهی، سرش را بلند کرده بود. در سینه هر آمریکایی نبضی می تپید که تابحال برایش ناشناخته بود. ضربه اش به تمام خانه ها وارد شده بود و فقط خیلی راحت به خاطر اعلام کنگره برای جنگ نبود، بسیار بیشتر از آن بود. خیلی خیلی بیشتر از آن. به خاطر اتحاد و بهم پیوستگی مردمی بود که وجودشان سرشار از نفرت و خشم و ترسی به یکباره از آن اتفاق در کشورشان گشته بود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammad_h
mohammad_h
1392/06/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دایره کامل

تعداد دیدگاه‌ها:
1
دایره کامل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک