رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

استانبول: راهنمای کامل گردشگری شهر

استانبول: راهنمای کامل گردشگری شهر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 16 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 16 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/07/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی استانبول: راهنمای کامل گردشگری شهر

تعداد دیدگاه‌ها:
17
من از حضور کبیر در کبیر عزیز عذر خواهی میکنم و امیدوارم شما بزرگوار همچنان که آورده اند بخشش سیره بزرگان است این عذر خواهی را با بزرگ منشی همیشگیتان بپذیرید.
ابتدا از زحمات شما تشکر میکردیم اما حالا دیگر از تکرار این کلمه ناکافی و نارس خجالت میبریم.
اما دوستان چه خوب است به یاد داشته باشیم که اگر یار شاطر نیستم بار خاطر نباشیم و اگر شهد نمیچشانیم نیش نزنیم.....
...............
صفحات کتاب 134 است نه 6
من هم به سهم خودم متاسفم که دوست زحمتکش و صبورمان این چنین رنجیده شده است و واقعا از ایشان می خواهم که بدانند تمامی کتابناکیها ممنون و مرهون زحمات ایشان هستند و با یکی دو ناملایمتی ناراحت نشوند. قبلا هم گفته بودم که باید از این دوستان زحمتکش قدردانی واقعی شود. بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت.
[quote='pedram mohamadi']جناب خر تو خر... بله من از شما بابت کتابهای تاریخی و بویژه در مورد پهلوی و مصدق و ... وقت برای درج کردن کتاب گذاشتید تشکر میکنم! چند بار بابت این موضوع زیر کتابها تشکر کردم و حتی از اینکه کتابهای ناب و دست اول گذاشتی تعجب کردم و وجودم سرشار از شادی و سرور شد! اما این اعتراضی که من کردم به این علت بود جناب خر تو خر (یا به روایتی کبیر اندر کبیر) : زیر کتاب فرضیه زبان آذری و کسروی!!!! که شما آپلودش کردید، من یک کامنتی دادم با این مضمون که این کتاب محتوای شدیداً تورک گرائی داره چرا که می‌خواهد این را در ذهن القا کند که آذربایجان به قدمت تاریخ بشریت ترک نشین بوده و مردم آن دیار همیشه به ترکی صحبت میکردند و اینکه بناحق این دیار در تسخیر ایران است و باید به "ملت واحد تورک"!!!! ملحق گردد (برخلاف این حقیقت محض که مردم آذربایجان آذری ایرانی‌تبار هستند) اما این دیدگاه من حذف شد برای بار دوم نوشتم باز هم حذف شد!!! به همین خاطر به مدیریت وبسایت معترض شدم و گفتند گزارش تخلف شده بود؛ اما هیچ گونه توهینی به قومیت هیچ یک از ابنای بشری نکرده بودم! ... و از اینکه دیدم شما جناب خر تو خر یا بروایتی کبیر اندر کبیر این کتاب جعلی و پانترکی را درج نمودید، کسی که دیدم چند بار به تجزیه طلبان تاخته بود؛ سخت برآشفته شدم!!!! حال اگر باعث رنجش خاطر کسی شده‌ام که محبوبیتی خاص برای اعضای این وبسایت بالاخص خود من دارد صمیمانه پوزش میخواهم! در ثانی ؛ من ادعائی ندارم اما تا آنجا که در توانم بود کتاب اسکن کردم و آپلود نمودم با اکانت قبلی و با اکانت فعلی. اما با این رویکرد ضد ایرانی که وبسایت پیش گرفته بعید می‌دونم کتاب دیگری برای این سایت اسکن و آپلود کنم.[/quote]
آقا پدرام پند نکته در کامنتتان به نظرم رسید:
1- همانطور که شما از آپ لود کتابهای تاریخی پهلوی و مصدق و... خرسندید این حق را برای دیگران هم بدهید که به موضوعات دیگری علاقمند باشند و آن را آپ لود یا دانلود بکنند.
2- یکی از بدبختی های زمانه ما سوء استفاده از تاریخ یا مصادره تاریخ به نفع حال و آینده است که به نظر من مغالطه ای بزرگ است حتی اگر نظریه کسروی درباره زبان آذری درست هم باشد نمیتواند دلیلی برای بازگشت ترکان امروزی ایران از زبان کنونی اشان باشد همانطور که در طول تاریخ نه فقط زبانها بلکه ادیان و مذاهب بسیاری تغییر یافته اند و این به آن معنا نیست که این مردمان باید به دین یا زبان نیاکانشان بازگردند.
3- یکی از بدبختی های جوامع عقب مانده این است که با مارک زدن به افراد تحت هر نامی(مثلا پان ترک که شما استفاده میکنید) هر نوع نقد و نظر را درباره ی نظریات یا اندیشه ها و عملکردها و.... را ببندیم. در واقع گذشته از اینکه مثلا کتابی که شما نام بردید پان ترکی باشد یا نباشد نمیتواند دلیلی برای اثبات یا بطلان محتوای آن کتاب باشد و آن را دلایلی دیگر برای اثبات و بطلان و نقد لازم است.
4- اینکه آپ لود برخی از کتابها را "رویکرد ضد ایرانی سایت"مینامید نشانگر تعریف مضیق و تنگ شما از هویت ایران و ایرانی است. هویت ایرانی دامنه بسیار فراختری از آنچه شما میپندارید دارد.
به نظر من باید از آپ لود کننده گرامی این کتب اخیر تشکر نمود چه جای کتب ترکی یا کتب مربوط به تاریخ و جغرافیا و فرهنگ مناطق ترک نشین در کتابناک واقعا خالی بود و حیف بود مثلا کتابهایی درباره ی برخی از زبانهای مرده در این سایت باشد ولی درباره زبانهای اقوام ایرانی کتابی نباشد.در واقع این سایت میتواند سایتی برای همه ایرانیان باشد و نه قوم یا مذهب یا اندیشه خاص.
[quote='khar tu khar']ترسم از ترکان تیرانداز نیست
طعنۀ تیرآورانم میکشد .
خوش باشی[/quote]
جناب خر تو خر ... نه به اون لحن سابق نه به این لحن مبهم!!! آیا امکان دارد به مسئله‌ای که برای من در مورد شما پیش آمده پاسخی روش دهید؟
ترسم از ترکان تیرانداز نیست
طعنۀ تیرآورانم میکشد .
خوش باشی
جناب خر تو خر... بله من از شما بابت کتابهای تاریخی و بویژه در مورد پهلوی و مصدق و ... وقت برای درج کردن کتاب گذاشتید تشکر میکنم! چند بار بابت این موضوع زیر کتابها تشکر کردم و حتی از اینکه کتابهای ناب و دست اول گذاشتی تعجب کردم و وجودم سرشار از شادی و سرور شد! اما این اعتراضی که من کردم به این علت بود جناب خر تو خر (یا به روایتی کبیر اندر کبیر) : زیر کتاب فرضیه زبان آذری و کسروی!!!! که شما آپلودش کردید، من یک کامنتی دادم با این مضمون که این کتاب محتوای شدیداً تورک گرائی داره چرا که می‌خواهد این را در ذهن القا کند که آذربایجان به قدمت تاریخ بشریت ترک نشین بوده و مردم آن دیار همیشه به ترکی صحبت میکردند و اینکه بناحق این دیار در تسخیر ایران است و باید به "ملت واحد تورک"!!!! ملحق گردد (برخلاف این حقیقت محض که مردم آذربایجان آذری ایرانی‌تبار هستند) اما این دیدگاه من حذف شد برای بار دوم نوشتم باز هم حذف شد!!! به همین خاطر به مدیریت وبسایت معترض شدم و گفتند گزارش تخلف شده بود؛ اما هیچ گونه توهینی به قومیت هیچ یک از ابنای بشری نکرده بودم! ... و از اینکه دیدم شما جناب خر تو خر یا بروایتی کبیر اندر کبیر این کتاب جعلی و پانترکی را درج نمودید، کسی که دیدم چند بار به تجزیه طلبان تاخته بود؛ سخت برآشفته شدم!!!! حال اگر باعث رنجش خاطر کسی شده‌ام که محبوبیتی خاص برای اعضای این وبسایت بالاخص خود من دارد صمیمانه پوزش میخواهم! در ثانی ؛ من ادعائی ندارم اما تا آنجا که در توانم بود کتاب اسکن کردم و آپلود نمودم با اکانت قبلی و با اکانت فعلی. اما با این رویکرد ضد ایرانی که وبسایت پیش گرفته بعید می‌دونم کتاب دیگری برای این سایت اسکن و آپلود کنم.
[quote='ebne arabi']
دوست عزیز میدونم شما منظوری نداشتید جهت اطلاع شما بنده و تمام اعضاء کتابناک مدیون جناب کبیر وتمام دوستانی که کتاب اپلود می کنند هستیم باور کنید که اپلود هر کتاب باعث کلی وقت و هزینه میشود که هیچ سودی برای اپلودکننده محترم ندارد ایشان صرفا جهت کامیابی بنده وشما است که خود را به چنین زحمتی میاندازند پس در ادبیات خود دقت کنیم تا مایع رنجش این بزرگان نشود با سپاس برادر کوچکتر شما[/quote]
[quote='گیلدخت']
بله موافقم که شما کاربر محترم به گفته جناب ابن عربی مسلما منظوری ندارین
اما بیان این نکته ضروری یه که بدونین ما مدیون جناب بزرگ هستیم برای کتاب هایی که بدون هیچ چشمداشتی ساعت ها وقت می ذارن اسکن می کنن و برای استفاده کاربران آپ می کنن و ....
و در آخر :
قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس
نه هر ان کو ورقی خواند معانی دانست
[/quote]
[quote='hamlethamletian']خواهش میکنم از همچین ادبیاتی استفاده نکنیم مخصوصا برای کسی که وقت و انر‍ژی خودش رو بی منت برای اینکار گذاشته و جز عرق ریزان بی اجر روح چیزی نصیبش نمیشه.[/quote]
بله حق با شما عزیزان است.
...
خواهش میکنم از همچین ادبیاتی استفاده نکنیم مخصوصا برای کسی که وقت و انر‍ژی خودش رو بی منت برای اینکار گذاشته و جز عرق ریزان بی اجر روح چیزی نصیبش نمیشه.
استانبول: راهنمای کامل گردشگری شهر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک