رسته‌ها
رینگ خونین
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 18 رای
✔️ مقدمه مترجم:
اجتماع اکثرا روی عوامل گوناگون، به طور سطحی و انتقامی و عادی قضاوت کرده و دیگر به اصل و ریشه آن کار ندارد. در حالیکه نویسنده این کتاب که خود از میان طبقات پایین برخاسته و در اثر تربیت غلط کارش به جرم و جنایت کشیده، سعی کرده که به علل تجاوز افراد و طغیان آنها بر ضد اجتماع که ممکن است چه با اسلحه و چه با دستکش های بوکس صورت بگیرد، از دریچه روانی نگریسته و آن را به شکل هیجان آورتری تحت بررسی قرار دهد. نویسنده قهرمانش را قاتلی می داند که با تمام قوا و شدت عمل، بر ضد بشریت به مبارزه برخاسته اما عامل انحراف او را اجتماع می داند که وی را اجتماع می داند که به این صورت درآورده. او معتقد است قهرمان داستانش تمایل و اراده شخصی برای کشت و کشتار ندارد ولی اجتماع است که او را عاصی و عصبانی کرده و وی را به طغیان وا می دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
98
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/09/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رینگ خونین

تعداد دیدگاه‌ها:
3
با سلام و تشکر از دوستان در این سایت لاز م به ذکر است که چسمان در طول حیات خود در زندان ؛ تنها چهار کتاب نوشته و باقی نوشته جات منجمله اثر فوق ؛ آثاریست تقلبی که بخاطر محبوبیت و فروش بالای کتاب های چسمان در زمان خود؛ عده ای از همشهریان متقلب و سودجو درایران ؛ داستان هایی فوق چرند و مهمل از خود نشر و بنام این نویسنده بفروش رسانده اند؛ و در نادانی و سفاهت ‌پدید آورندگان این آثار همین بس که‌ نام داستان را رینگ خونین نامیده است در حالی که کاریل چسمان نه مشت زن بود نه بوکسور نه ورزشکار و در زندگی و آثار او کمترین ارتباطی و اشاره ای به رینگ دیده نمی شود؛ چسمان مجرم و تبهکاری بود متهم به جرایمی نظیر گروگانگیری و تجاوز به عنف که در زندان منتظر اجرای حکم اعدام خود بود ؛ تمامی حکایت های او از سرنوشت مستند زندگی خود تا احوالات محکوم به مرگ در داخل سلول که محتوای داستان های اوست..
اسامی چهار کتاب چسمان: سلول ۲۴۵۵، دهلیز مرگ (۱۹۵۴)، تلاش برای بیگناهی (۱۹۵۵)، سیمای عدالت (۱۹۵۷) و اون بچه یک قاتل بود (۱۹۶۰)
انطور که من بخاطر دارم« کاریل چسمان» نام یک آدمکش و تبهکار آمریکائی بود که بالاخره با صندلی الکتریکی اعدام شد. در شرح جنایات او کتاب هائی با عناوین جانی چراغ قرمز، اشک تمساح، چسمان مغلوب در ایران منتشر شد. اینکه چسمان نویسنده این کتاب بوده یا خیر الله اعلم.
چسمان با جرایم سرقت؛ آدم ربایی و تجاوز به عنف مواجه بود نه آدم کشی؛ در حقیقت در جریان دادگاه و محاکمه؛ او هرگز با اتهام قتل مواجه نشد؛ اگر قتلی هم توسط او صورت گرفته‌ باشد نه دادستان او را به قتلی متهم کرد و نه خودش در آثار مستند خود به آن اشاره ای داشته؛ جرم آدم ربایی توام با تجاوز در قانون جنایی آنزمان آمریکا مجازات مرگ دربر داشته است و چسمان مشمول اجرای همان حکم قرار گرفت..
PDF
3 مگابایت
رینگ خونین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک