رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خاطرات سر هارفورد جونز
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 44 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 44 رای
روزنامه سفر خاطرات هییت اعزامی انگلستان به ایران

کتاب حاضر از ابتداى کار وهابیون را تا فتح درعیه توسط سپاهیان محمد على،پاشاى‌مصر،دربر مى‌گیرد.براى آگاهى بیشتر خوانندگان،ادامهء کار وهابیون را تا زمان خودمان‌به اختصار مى‌آوریم و نیز چند جمله‌اى دربارهء فاجعهء کربلا و نیز غارت حرم نبوى درمدینه که سر هارفورد جونز به اولى فقط اشاره‌اى کوتاه و به دومى اشاره‌اى غیر مستقیم‌داشته و توضیحى نداده.ذکر این نکته لازم است که مآخذ اصلى مطالبى که در کتاب مى‌آید،کتاب ارزشمند«تاریخچه و نقد و بررسى عقائد و اعمال وهابى‌ها»ترجمه ونگارش«سید ابراهیم سید علوى»(امیر کبیر-چاپ دوم- ١٣۶۵ )است.
این کتاب به خصوص درباره ایران دوره فتحعلی شاه، اطلاعات مهمی می ‌دهد. علاوه بر آن، درباره افکار و اندیشه های عباس میرزا، از منابع مهم محسوب می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamed9811
hamed9811
1392/04/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطرات سر هارفورد جونز

تعداد دیدگاه‌ها:
2
از آن دست توانمندی که این کتاب ارزشمند رو در سایت آپلود کرد صمیمانه سپاسگذارم.
من دنبال کتاب تاریخ ایران سر جان ملکم میگردم. البته پیداش کردم ولی کیفیت اسکن و کیفیت چاپ خود کتاب و حتی دستخط کتاب به طرز وحشتناکی وحشتناکه.
دوستان اگر نسخه ی بهتری از این کتاب رو دارن منت گذاشته و تو سایت قرار بدن. سپاس.
با سلام امیدوارم موفق باشید انصافا خدمات فرهنگی شایانی انجام میدهید و من پیشنهاد میکنم قسمت نشر مجلات قدیم را گسترش دهید مجلاتی مانند فردوسی - سپید و سیاه -روشنفکر
خاطرات سر هارفورد جونز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک