رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ماسک نفرین شده
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 67 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 67 رای
.
هالووین ( مقدس دانستن = Halloween - hallow ) جشنی است قدیمی که غروب روز سی و یکم ماه اکتبر برگزار می شود و تاریخچه ای طولانی دارد . در قرون وسطی در بریتانیای قدیم ( یعنی انگلستان ، اسکاتلند و ولز ) . این جشن جنبه ی مذهبی داشت و مردم معتقد بودند این روز ، مقدس است و به همه ی قدیسان ( آدم های مقدس و پیشوایان دینی ) تعلق دارد . مردم خرافاتی بریتانیا ، در این شب روی تپه ها آتش های بزرگی روشن می کردند تا به این وسیله ارواح ناپاک مثل شیاطین ، جادوگر ها ، جن ها و پری ها را فراری بدهند ، اما با گذشت قرنها ، این جشن کم کم جنبه ی مذهبی اش را از دست داد و به مراسمی تفریحی برای بچه ها و جوانها تبدیل شد.
مهاجران انگلیسی این جشن سنتی را همراه خودشان به آمریکا بردند و اجرای مراسم آنرا در این کشور رواج دادند . قاره ی جدید از این جشن به گرمی استقبال کرد و کار به جایی رسید که در طول سالیان ، آمریکایی ها کاسه ی داغ تر از آش شدند و امروز اگر سرشان برود ، هالووینشان نمی رود !
هالووین امروزی شباهت زیادی به چهارشنبه سوری خودمان دارد ، در این روز ، بچه ها و نوجوان ها لباس های عجیب و غریب می پوشند ، ماسک های مسخره یا ترسناک می زنند و ( برای قاشق زنی !) به در خانه ها می روند و شکلات و آب نبات می گیرند . شوخی های به اصطلاح خرکی ، حقه زدن ، دروغ گفتن و ترساندن همدیگر ، جزو کارهای مجاز این جشن است . نماد معروف هالووین ، فانوسی است که با کدو حلوایی شکم خالی درست می کنند .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammad_h
mohammad_h
1392/04/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ماسک نفرین شده

تعداد دیدگاه‌ها:
39
جالب بود من دوسش داشتم...............:x
جلد دومش هم خوب بود ولیییییی به نظر من جلد دومش با حال تر بود حتما بخونیدش من حالا کاملا با سبک استاین آشنا هستم...بیشتر موقع ها اصن نمیشه پیش بینی کرد چی میشه ترسناک نیست داستاناش اما مهیج است من شخصا داستاناشو دوست دارم این کتابش هم خوببببب بود......8-):D8-)
.
.
.
ممنون از استاین:x
فقط این که.....جلد دومش تفاوت زیادی با جلد اولش نداشت...ولی در کل بخونیدش:-(
با حال بود ممنونم از استاین....:D:D:D:baaa::baaa::baaa:
کتاب جیغ و شبح سخنگو و فراموشم نکن خیلی خوبه کمد شماره13 هم خیلی چرته
بچه ها ینی چی از 10 تا کتابی که میخوام دانلود کنم وتاشون دانلود میشه اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه(?)
آره واقعا ادامه هاش قشنگ بود. کتابخونه مدرسه مون آورده بود در عرض 8 روز کل پارک وحشت رو ازش گرفتم و خوندم:D:D:D:D:D:D:)):)):)):)):))
کتابش قشنگه ولی اگه میخواین بخونین با ادامش بخونید.
ماسک نفرین شده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک