رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ستارخان و جنبش آذربایجان‎
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 39 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 39 رای
ستارخان از سرداران جنبش مشروطه خواهی ایران، ملقب به سردار ملی است. وی با ایستادگی در برابر نیروهای دولتی ضد مشروطه در تبریز جانفشانی‌های بسیاری کرد. ستارقره داغی سومین پسر حاج حسن قره داغی در ۲۸ مهر ۱۲۴۵ خورشیدی دیده به جهان گشود. او از اهالی روستای بی شک ارسباران (قره‌داغ) آذربایجان بود که در مقابل قشون عظیم محمدعلی شاه پس از به توپ بستن مجلس شورای ملی و تعطیلی آن که برای طرد و دستگیر کردن مشروطه خواهان تبریز به آذربایجان گسیل شده بود ایستادگی کرد و بنای مقاومت گذارد. وی مردم را بر ضد اردوی دولتی فرا خواند و خود رهبری آن را بر عهده گرفت و به همراه سایر مجاهدین و باقرخان سالار ملی مدت یک سال در برابر قوای دولتی ایستادگی کرد و نگذاشت شهر تبریز به دست طرفداران محمد علی شاه بیفتد. اختلاف او با شاهان قاجار و اعتراض به ظلم و ستم آنان، به زمان کودکی‌اش بر می‌گشت
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
هومت
هومت
1392/03/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ستارخان و جنبش آذربایجان‎

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='farhizesh']آیا این کتاب تایپی است یا اسکن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ [/quote]
کتابهای موجود در سایت حدود 99% اسکن شده هستند . کتابهای تایپ شده را فقط و فقط در صورتی که نسخه ی اسکن شده ی آن موجود نباشد ، تایید و منتشر می کنیم و در توضیحات کتاب ذکر می کنیم که نسخه ی تایپی است ! پس وقتی چیزی ننوشتیم ، یعنی نسخه ی اسکن شده است .
ضمن اینکه باور بفرمایید یک ؟ هم همان کاری را می کند که 17 تا !
آیا این کتاب تایپی است یا اسکن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ستارخان و جنبش آذربایجان‎
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک