رسته‌ها
غریزه خوشبختی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 28 رای
نویسنده:
مترجم:
ابوذر صداقت
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 28 رای
✔️ غریزه خوشبختی اثر نویسنده معروف و مشهور اندره موروآ است. او با این کتاب میخواهد به ما درس زندگی، معاشرت و دوستی بدهد. نویسنده دقیق ترین نکات روحی را با رعایت جنبۀ روانشناسی بیان می کند. زمانی که به او اطلاع دادند که کتاب غریزۀ خوشبختی برنده جایزه نوبل ادبی شده است، گفت: «لابد مجمع روانشناسان به آن جایزه داده اند».

«گاستون» و همسرش «والانتین» و دخترشان «کلت» زندگی به ظاهر آرامی را پشت سر می گذارند، بعد از خواستگاری «آندره» از دخترشان، زندگی خانواده تغییر کرده و «گاستون» و «والانتین» مجبور به بیان خاطرات گذشته به «مادام دولاگیشاردی» که واسطه این ازدواج است می شوند و ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
124
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/05/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی غریزه خوشبختی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
«آندره موروا» (Andre Maurios) یکی از نویسندگان بزرگ فرانسوی است که اصالت یهودی دارد و نام اصلی او «امیل هرزوگ» (Emile Herzog) است. وی در سال 1885 در شهر «البوف» متولد شد و پس از پایان تحصیلاتش در «البوف» و سپس در شهرهای «روان» و «کان»، مسئولیت نظارت بر کارخانه نساجی خانواده‌اش را به مدت ده سال بر عهده گرفت.
وی در جنگ جهانی اول از طرف ارتش فرانسه به سمت رابط و مترجم در بین نیروهای فرانسه و انگلیس انتخاب شد. از این رو با روحیات انگلیسی‌ها از نزدیک آشنایی یافت و این آشنایی باعث شد که طی مدت سی‌ سال، آثار ادبی، تاریخی و تحقیقی گوناگونی درباره انگلستان بنویسد. بهترین آثار او در این زمان، رمان «خاموشیهای سرهنگ برامبل» (Les Silences du Colonel Bramble) (1918) و گفتگوهای «دکتر اُ. گریدی» (Les Discours du Docterur O’Grady) (1921) است؛ شرح حالی طنزآمیر و سرگرم کننده از یاران زمان جنگ که موروا را به مردم شناساند.
غریزه خوشبختی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک