رسته‌ها
قتل در آمستردام
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 32 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 32 رای
از متن کتاب:
...به جیمی دوکلاوس نگاه کردم. قیافه‌اش شبیه قیافه کسی بود که خبر حکم اعدام خود را شنیده است. خیلی افسرده به نظر می‌رسید، اما این افسردگی تا پیش از آن که دست به جیب ببرد آمیخته با خونسردی و اعتماد به نفس بود. در این جا آن سه نفر از او فاصله گرفتند، اما تعجب من از این عمل آنها خیلی طول نکشید. هفت تیر دوکلاوس هنوز کاملاً از جیبش خارج نشده بود که صدای ریز و خفه‌ای برخاست و ناگهان سوراخی در سمت چپ کت او ظاهر شد. او تکان تندی خورد، چند قدم به جلو گذاشت و با صورت به زمین افتاد. پله برقی جنازه او را از جلوی روی من گذراند وبه سالن اصلی فرودگاه برد.

* * * * * *
آلیستر مک‌لین، نویسنده انگلیسی، با نوشتن آثار پرحادثه‌ای چون توپ‌های ناوارون، ایستگاه زبرا، گذرگاه نوادا و ... از معدود نویسندگان جهان است که هر یک از کتاب‌هایش بلافاصله پس از انتشار در صدر فهرست آثار پرفروش قرار می‌گیرد. کتاب‌های آکنده از هیجان مک‌لین تقریباً همگی با شرکت مشهورترین هنرپیشگان هالیوود به صورت فیلم درآمده‌اند و به اغلب زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده‌اند.
قتل در آمستردام یا عروسکی در زنجیر یکی از مشهورترین آثار این نویسنده انگلیسی است که خواننده را به جهان پر اسرار قاچاقچیان مواد مخدر می برد و در پی کشف و نابودی سردستۀ این تبهکاران وی را لحظه ایی آرام نمی‌گذارد.

این کتاب پیشتر با کیفیت نه چندان مطلوب در سایت قرار گرفته بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
233
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amirezati
amirezati
1399/01/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قتل در آمستردام

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
قتل در آمستردام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک