رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تسخیر ناپذیر
امتیاز دهید
5 / 4
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 23 رای
ب‍ا ه‍م‍ک‍اری‌ م‍ح‍س‍ن‌ غ‍ف‍ران‍ی‌

زندگی رابرت دنیرو
این کتاب به طور کامل و بدون نقص به شرح حال اسطوره بزرگ رابرت دنیرو پرداخته است.این شرح حال کلیه فعالیتهای وی را اعم از فعالیت هنری و غیر هنری شامل میشود .همه مسائلی که باعث انتخاب نقش توسط او شده و رویدادهایی که سر صحنه پیش آمده است.آغاز آشنایی با مارتین اسکورسیزی و کارهایی که برای بهتر درآوردن نقش انجام داده است،نظرش درباره هالیوود و جوایز و بسیاری مطالب مستند و جالب و مفید دیگر .در کنار همه اینها نویسنده از منظر روانشناختی هم چیزی کم نگذاشته است.در پایان کتاب هم قسمتی هست که حرفهای بزرگان سینما را درباره او آورده اند.به همراه کارنامه هنری و راهنمای عناوین انگلیسی .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/12/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تسخیر ناپذیر

تعداد دیدگاه‌ها:
4
سلام. الان این کتاب تو هیچ دکانی پیدا نمیشه. خصوصا برای ما که شهرستان هستیم. لطفا لینک دانلودش رو بذارید. اگرنه راهنمایی کنید من چجوری بخرم. ممنون
سلام.من این کتاب رو قبلاً خوندم. جای همچین کتابهایی در ادبیات ایران به نظر خالیه. کمتر دیدم در مورد بازیگران ایرانی چیزی نوشته بشه. خوندن این کتاب رو فراموش نکنید، اطلاعات جالبی داره.
نویسنده این کتاب اندی دوگان می باشد. تصحیح کنید.
تسخیر ناپذیر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک