رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خویشاوندان دور
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 33 رای
نویسنده:
مترجم:
مصطفی مفیدی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 33 رای
✔️ خویشاوندان دور، اثر کارلوس فوئنتس، رمانی بی زمان ـ در رمز خیال و واقعیت و آمیزه‌ای نامتمایز از بیداری و رویا ـ در میان زنده‌هایی مرده و مردگانی به زندگی بازگشته است.
دو دوست در یک بعد از ظهر آفتابی نوامبر در باشگاه اتومبیل رانی فرانسه ناهار می‌خورند. ضمن صرف غذا دوست سالخورده ـ کنت دو برانلی ـ که عمرش با عمر قرن برابری می‌کند، تجربه‌های تازه‌اش را با دوست جوانتر در میان می‌گذارد و کلاف قصه در این گفت و گو باز می‌شود. ساختار رمان بیشتر در قالب نقل تجربه‌های پراکنده و گسسته روایتگر قصه است که گاه به گاه جایش با نویسنده عوض می‌شود؛ روایتگری که یک جا در پارک مونسو دست دوستی پسرکی در انزوا را رد می‌کند و جایی دیگر ـ پیرانه سر ـ برای جبران آن کوتاهی، ناتراشیدگی مردکی خشن و بی ادب را تحمل می‌کند؛ مردی که روایتگر تصویر آن پسرک را در چهره او می‌بیند. در این سیر زمانی طولانی که روایتگر آن را در ملک اربابی آن ژین له بن در خاطر مرور می‌کند سیر و سلوکی را در میان خواب و بیداری و پندار و خاطره تجربه می‌نماید. او همواره گوش به نغمه‌های رازآمیز دارد و به چشم اندازهای جادویی و صحنه‌های از یاد رفته کودکی چشم دوخته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/07/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خویشاوندان دور

تعداد دیدگاه‌ها:
4
بیدار ماندن جلوی آینه, محاصره کردن; آن محاصره ی طولانی و بی امان, تا وقتی آینه مجبور شود تصویرش را نشان دهد,
نه بازتاب کسی که در آینه نگاه می کند.
یکی از دلچسب ترین دلخوشی های این روزهام کتابناک است...
با وسواسی مثال زدنی صبح که از خواب قصد غرق شدن در دریای یکنواخت روزمرگی را دارم با گرم ترین حس به سراغ دنیای شیرین کتابناک میایم. چندین جلد کتاب با ارزش‌ و دیدن نام کبیر مرد و یک فنجان چای داغ مینوشم و دلگرم غرق روزمرگی میشوم.... دلگرم از انسانهایی که هنوز هستند و تاریخ نشده اند.
انهایی که ساعت ها وقتشون را برای اسکن گرفتن از کتاب ها میگذارن و بدون کوچکترین انتظار از دیگری حتی انتظار تشکر هم ندارند.
میدانم نباید تشکر کرد و سرورها را مشغول میکند و این حرفها اما...
سپاس کبیر مرد و سپاس
هر کتابی که جناب کبیر در کبیر عزیز آپ کردن عالی و فوق العاده و کمیاب بوده.
ازتون بی اندازه سپاسگزارم که این همه وقتتون رو میگزارید و کتاب آپلود می کنید.خسته نباشید دوست با ارزش من.
خویشاوندان دور
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک