رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آسیب شناسی ورزشی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
در دهه های اخیر کارشناسان گروه پزشکی به درمان آسیب های ورزشی علاقه مند شده اند. این امر منجر به انجام پژوهش های متعدد درباره پاتوفیزیولوژی، تشخیص و درمان این آسیب ها شده اند. این افزایش علاقه و دانش تغییرات چشمگیری را در تشخیص و درمان ورزشکاران آسیب دیده به همراه داشته است. هرجند بعضی از آسیب های ورزشی که حاصل برخورد و تصادم ورزشکار با حریف و یا اشیاء محیط بوده غیر قابل اجتناب است، ولی بسیاری ازـ خصوصا آسیب های ناشی از اجرای تمرینات غلط ـ آنها قابل پیشگیری هستند. در واقع بسیاری از ورزشکاران از آسیب هایی رنج می برند که ناشی از تمرین غلط و یا عدم آمادگی جسمانی کافی مرتبط با رشته ورزشی است. بنابراین مربی و ورزشکار آگاه می تواند از بسیاری از این آسیب ها جلوگیری نماید که این امر مستلزم شناخت ساز و کارهای ایجاد آسیب است. آسیب های ورزشی انواع مختلف دارند، اما قسمت های ویژه ای از بدن هستند که بیش از سایر اعضاء در خطر صدمه خوردن هستند
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Molla nasredin
Molla nasredin
1391/10/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آسیب شناسی ورزشی

تعداد دیدگاه‌ها:
6
میگم خدا برای من هم پیش آمده یه بار کتاب ماجرای احمد و ساعت را آپ کردم و بعد دیدم حذفش کردند یه روز پروفایل ملا را دیدم که کتاب در لیست آپلودهای اوست;-)
ملا و خرتوخر همیشه اولین هستند.
درود ملای عزیز تر از جان...
ممنونم رفیق..!
حق با شماست عسل هم باهام صحبت کرد و ابهامات برطرف شد...فقط مرام شما منو حسابی شرمنده کرد!
این کتاب برای شما!!! هدیه ای از ملا

سلام ملا سخاوت عشق است
حالا کهشما اینقدر بامرامی می شود دو سه تا کتاب هم به من هدیه کنی ( خوب فکر کن چون من خیلی بد سلیقه ام )
اگر قبول کردی لیست بدهم در ضمن من ضرب المثل دندان اسب پیش کشی را نمی شمرند را قبول ندارم
[quote='princi pino']من این کتاب رو چند ماه پیش اپلود کردم ولی همون روز اپلود از لیست کتابهای من حذف شد..بنده فکر کردم دلیلش تکراری بودن فایل بوده اما الان که کتاب در سایت قرار گرفته یه علامت سوال بزرگ تو سرم درست شده...! [/quote]
این کتاب برای شما!!! هدیه ای از ملا
حدود خرداد ماه من این کتاب رو آپلود کردم، خیلی زیاد پیش میاد کتابهایی که ما آپ می کنیم قبلا توسط سایر کاربران گذاشته شده و توو نوبته، من شاید دوبرابر چیزی که الان تووی پروفایلم هست آپ کردم اما قبلا از من کسانی اونا رو گذاشته بودند و در انتظار تائید بوده.
[quote='princi pino']من این کتاب رو چند ماه پیش اپلود کردم ولی همون روز اپلود از لیست کتابهای من حذف شد..بنده فکر کردم دلیلش تکراری بودن فایل بوده اما الان که کتاب در سایت قرار گرفته یه علامت سوال بزرگ تو سرم درست شده...!
میشه توضیح بدید؟[/quote]
ایشون کتاب رو زودتر از شما آپلود کرده بودند، اما هنوز تایید نشده بود. کلا هر کتابی که حذف میشه، یا توو خود سایت به صورت فعال هست. یا توو لیست انتظار تایید هستش.
من این کتاب رو چند ماه پیش اپلود کردم ولی همون روز اپلود از لیست کتابهای من حذف شد..بنده فکر کردم دلیلش تکراری بودن فایل بوده اما الان که کتاب در سایت قرار گرفته یه علامت سوال بزرگ تو سرم درست شده...!
میشه توضیح بدید؟
آسیب شناسی ورزشی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک