رسته‌ها
آوازهایی که مادرم به من آموخت
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 71 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 71 رای
زندگینامه مارلون براندو

مارلون براندو بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار و ستایش شده‌ترین بازیگر تاریخ سینمای جهان است. کتاب حاضر حاوی خاطرات او بوده و ترجمه شده ایست از کتاب Brando : Songs my mother Taught me‬.

بریده ای از کتاب:
از اینکه هر وقت می خواهم سرم را بلند کنم می ترسم. دارم دیوانه می شوم. هر قدر انسان تلاش می کند که خوب و درستکار و صادق باشد باز هم مردم او را دروغ گو می نامند و به او ظنین شده از او رنجیده و متنفر می شوند. من سعی دارم این رنجش را درک کرده و آن را فراموش کنم. ولی زمانی آن چه را که احساس می کنم می خواهم در قالب کلمات و به فعل درآورم جانم به لبم میرسد. جامعه به انسان این امکان را نمی دهد که آراسته و پیراسته باشد. زیرا مردم همیشه آن ترس لعنتی را دارند. من سعی کردم که سر به راه و درست باشم اما این احساس به من دست داد که منطبق با اصول و ایده های خود زندگی نمی کنم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
546
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/12/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آوازهایی که مادرم به من آموخت

تعداد دیدگاه‌ها:
16
عنوانش آدمو یاد آنتونین دورژاک میندازه
براندو جزء اولین بازیگرای غیر ایرانی بود که من شناختم، فیلمهای زیادی ام ازش دیدم و از روی علاقه نوشته هایی هم درباره ی زندگیش خونده بودم. ولی این کتاب تصور من از این بشر رو عوض کرد( یه جورایی کاملتر کرد).
یعنی بعد از یکی دو ماه از دانلودش خیلی اتفاقی، به این نیت بازش کردم که چهار ثانیه بعد ببندمش. ولی این چهار ثانیه نفهمیدم چطوری شد چهار ساعت( بلکه بیشتر)!!!!
براندو تو این کتاب خاطرات همه ی زندگیشو، از کودکی تا بازیگر شدنش تا رابطه اش با خانواده و رابطه با زنای مختلف و... صادقانه میگه.
رویهم رفته این کتاب یکی از تجربه های خوب زندگی من بود...
[quote='damsel']من عاشق زندگینامەها هستم دوستان میشە زندگی نامە افراد موفق رو معرفی کنین؟[/quote]
دوست عزیز یک کتاب هست به نام داستان پداگوژی اثر آ.س.ماکارنکو.این نویسنده خودش زندگی نامه اش رو نوشته.ماکارنکو آموزگار مدرسه یا بهتر بگم نوانخانه دوران خفقان روسیه است که توانست بچه هایی تربیت کند که به دانشگاه راه یابند.داستان فوق العاده ایی است.این نویسنده از زندگی هم دوره خود ماکسیم گورگی درس های زیادی آموخت و خیلی خوب آنها را به دانش آموزانش تحویل داد.من که واقعا از خواندن اش لذت بردم.دلیل اش هم این بود که درس استقامت و پایداری در برابر مشکلات رو به ما می آموزد و می توانیم به این درک برسیم که اگر واقعا بخواهیم از هیچ میتوانیم آینده ایی درخشانی برای خود بسازیم.فقط باید بخواهیم.
میتوانید از اینجا دانلود کنید.داستان در دو جلد است.پیشنهاد میکنم همه دوستان حتما این کتاب را بخوانند.:-)
من عاشق زندگینامەها هستم دوستان میشە زندگی نامە افراد موفق رو معرفی کنین؟
دست شماعزیزان دست اندرکار"کتابناک"واقعادردنکنه.ازاینکه این حجم ازکتابهای ارزشمندازجمیع موضوعات متنوع رادرسایت برای دانلودقرارمی دهیدبسیارممنون وسپاسگذارم.خداعزت وسربلندی به شماافزون فرماید
خیلی خیلی ممنون . واقعا که شما کتاب شناسی ، کتابناکی عزیز !
جالب بود ممنون همیشه زندگی نامه دوست داشتم
یک دنیا ممنون اینجا واقعا به کار میاد.من عاشق این آدمم.مرسی :x
با سلام به همه دوستان کتابناکی
کتاب خیلی خیلی زیبایی هستش و فراتر از یه زندگی نامه ساده، سیر تحول و فراز و فرود جامعه آمریکای در حال توسعه و تاثیراتی که روی اخلاق و روحیات مردم داشته رو نشون میده. من خودم چندسال پیش خوندمش، البته با ترجمه ای از ابوالفضل حاج حسینی که ترجمه شیرین و فصیح و عالی بود.
خوندن این کتاب رو به همه دوستان کتابناکی توصیه میکنم.
این کتاب ابتدا در مجله دنیای تصویر به صورت دنباله دار به چاپ رسیده بود
آوازهایی که مادرم به من آموخت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک