رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
باخت پنهان
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 26 رای
نویسنده:
مترجم:
عباس پژمان
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 26 رای
✔️ غالب رمانهای گرین تلخ و اندوهبار هستند، اما در طول بیش از نیم قرن، میلیونها خواننده در سراسر دنیا داشته اند. راز جذابیت آثار او را باید در تخیل شگرف، قریحه داستان گویی و دیالوگهای جذاب و واقع گرایانه شخصیت های آفریننده گرین جستجو کرد. گرین در انتخاب جزئیات و توصیف آنها استاد کم نظیری بود.
تصویر "مرز" و مفهوم "شک" همیشه ذهن گراهام گرین را به خود مشغول میداشت. در بسیاری از رمانهایش مرزی را ترسیم کرده و در باخت پنهان نیز گویی که می دانسته این آخرین رمان او خواهد بود، برای وداع با تصویری که از کودکی همدم او بوده، به ترسیم یک مرز پرداخته است. این بار مرز استعاده است از شک، و به جای ایجاد یقین، به جای درست کردن درست و نادرست، خوب و بد، حق و ناحق، درباره آنها القای تردید می کند. شاید به همین دلیل است که شهر پاناماسیتی را صحنه رویداد این رمان قرار داده است. شهری که در دل آن مرزی بود (تا 1979) بین کشور پاناما و ایالات متحده و دو سوی خیابانی در این شهر به دو کشور متفاوت تعلق داشتند. این سو پانامای روستایی و آن سو آمریکا...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/11/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی باخت پنهان

تعداد دیدگاه‌ها:
3
گراهام گرین را دوست دارم این نویسنده انگلیسی که کتابهایش همه جدی هستند حتی مو قعی که دارد به طنز بیان میکند
قسمت های زیبایی از کتاب
عشق و ترس – ترس و عشق ، اکنون می دانم که این احساسات تا چه حد در هم تنیده و از هم جداناشدنی هستند .
تو زندگی منی ، این یادت باشد . هر مردی باید برای زندگی کردن دلیلی داشته باشد ، دلیل من تویی . :x
تصویر «مرز» و مفهوم «شک» همیشه ذهن گراهام گرین را به خود مشغول می داشت. در بسیاری از رمانهایش مرزی را ترسیم کرده و در باخت پنهان نیز، گویی که می دانسته این آخرین رمان او خواهد بود، برای وداع با تصویری که از کودکی همدم او بوده، به ترسیم یک مرز پرداخته است.
این بار، مرز استعاره ای است از شک، و به جای ایجاد یقین، به جای جدا کردن درست و نادرست، خوب و بد، حق و ناحق درباره ی آنها القای تردید می کند.
ویکتور پسر بچه ای است که مادرش فوت کرده و اکنون به خرج پدرش در یک شبانه روزی زندگی می کند اما روزی مردی با نامه ای از پدر به دنبال او می آید و می گوید تو را در شرط بندی از پدرت بردم و اکنون با من و لیزا زندگی خواهی کرد . کاپیتان یا قیم جدید مرد مهربان اما بسیار عجیبی است .
باخت پنهان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک