رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رازها
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 24 رای
نویسنده:
مترجم:
قاسم صنعوی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 24 رای
✔️ کتاب رازها، رمانی نوشته ی کنوت هامسون است که اولین بار در سال ۱۸۹۲ به انتشار رسید. زمانی که غریبه ای مرموز به نام یوهان ناگل به شهری ساحلی در نروژ می رسد، تار و پود به دقت به هم بافته شده ی آن جامعه شروع به از هم گسستن می کند. ناگل با بینشی اغلب بی رحمانه نسبت به سرشت انسان، از تاریک ترین غرایز و آرزوهای سرکوب شده ی مردم شهر پرده بر می دارد. ناگل که شخصیتی همزمان متکبر و فروتن، و درستکار و فاسد دارد، تمامی مردم شهر را حتی پس از بر هم زدن نظم حاکم بر جامعه شان مجذوب خود کرده و درست مثل حضور ناگهانی اش در شهر، به شکلی غیرمنتظره آن را ترک می گوید. ناگل دارای شخصیت متضادی است. گر چه در رفتار با آدمهای دیگر هم نوع متفاوت خود را نشان می‌دهد و فلسفه بافی هایی دارد اما در تنهایی به شخصیتی روان پریش تبدیل می‌شود. همان شخصیتی که بخشی از داستان را مدیون دیدگاه او هستیم. کابوس‌ها و رویاهای عجیبی که تعریف می‌کند نشان از روح آشفته او دارد که به داستان جنبه سورئالیستی و وهم آلود می‌بخشد. در یک نگاه کلی هدف داستان طرح موقعیت مردی احساساتی است که نمی‌داند هدفش از زندگی چیست یا می‌داند و پیدا نمی‌کند. او مردی فیلسوف است که به دنبال زندگی آرمانی است و مدینه فاضله‌ای را طلب می‌کند که در دسترسش نیست، اما به جای مبارزه برای دستیابی به آن، ترجیح می‌دهد خود را از صحنه کنار بکشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/06/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رازها

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این کتاب در باره مردیه که به یه روستا میره و در اونجا با یه خانومی آشنا میشه زنی که در شرف ازدواج.مرد این کتاب شخصیت جالبی داره همیشه واقیت رو میگه جوری که وقتی راستشو میگه اطرافیانش باور نمیکنند من از این خصووصیتش خیلی خوشم اومد.کتابی نیست که تو رو وادار کنه تمام روز بخونیش ولی یه جوریم هست که نمیتونی تا آخر نخونیش.کتاب میوه های زمینی از همین نویسنده که جایزه نوبل هم برده کتاب خوبیه مثل فیلم میمونه فیلم هایی مثل پزشک دهکده یا مرده جزیره برفی تو این مایه ها .رمان خوبیه تونستید بخونید
رازها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک