رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بازتاب ادبیات داستانی هند
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 15 رای
نویسنده:
مترجم:
حسین عباسی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 15 رای
✔️ آنچه در این مجموعه به طبع رسیده 21 داستان کوتاه از سرزمین هند است که به تعبیر نگارنده (رومن باسو) پیچیدگی‌های وظیفه ابلاغ و احساسات این شبه قاره را با تاریخی بیش از سه هزار سال نشان می‌دهد. این داستان‌ها بازتاب و عصاره این فرهنگ‌هاست.
برای نمونه هندی زبان رسمی هندیان، با این سه داستان تجسم پیدا می‌کند: دریاچه آبی از کاملشوار / طبل‌زن از فانیشوارنات و پرده از یاشیال. این زبان از نظر وسعت بخش وسیعی از شمال هند و میلیون‌ها انسان را در بر می‌گیرد. احساساتی را که نویسندگان آنها توصیف می‌نمایند به همان شیوه تاثیرگذار است.

عناوین داستانها عبارتند از:
اتاق موزیک / لحظه ای ابدی / طرفدار زن / دنیای شگفت انگیز بهاگوان / فلوت سحرآمیز / دریاچه آبی / طبل زن / پرده / لباس عروس / کالیانی / کوران ماهیگیر / داستان یک هیپی / سند مالکیت / آدم ترسو / انسان تنها / مادر مرتکب جنایت شده است / چه کسی به چه کسی می آموزد؟ / پیوند عجیب و غریب / سرباز / کدبانو / خاطرات کودکی یک هندی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/09/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بازتاب ادبیات داستانی هند

تعداد دیدگاه‌ها:
2
ادبیات هند نیمه جدا مانده ادبیات ماست بی شک برای شناخت بهتر باید هر دو ادبیات با هم بررسی شوند
چکیده:
"آنچه در این مجموعه به طبع رسیده 21داستان کوتاه از سرزمین هند است که به تعبیر نگارنده (رومن باسو) "پیچیدگی‌های وظیفه ابلاغ و احساسات این شبه قاره را با تاریخی بیش از سه هزار سال نشان می‌دهد ...این داستان‌ها بازتاب و عصاره این فرهنگ‌هاست...[
بازتاب ادبیات داستانی هند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک