رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اولریکا و هشت داستان دیگر
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 26 رای
✔️ داستان‌های گردآمده در این کتاب از دو مجموعه داستان 'کتاب شن 'و 'گزارش برودی 'برگرفته شده‌اند. عناوین آنها عبارت‌اند از:
اولریکا / فرقه سی / شب عطیه‌ها / اوندر / خدعه جنگی / ابلینو اردوندو / جده / دوئل / دوئلی دیگر

در داستان 'اولریکا ' که عنوان یکی از داستان‌های 'خورخه لوئیس بورخس 'است, راوی در عهد سالخوردگی و به طور اتفاقی و گذرا با زنی فمینیست آشنا می‌شود. زنی که نمی‌خواهد تقلید مردها را در بیاورد, زیرا از بوی توتون و مشروبشان بدش می‌آید .هر دو شخصیتی فرهیخته دارند و پس از راه پیمایی کوتاه در فضای طبیعت, علاقه و عشق خود را ـ هر چند گذرا ـ به یک دیگر ابراز می‌کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hotsnow
hotsnow
1391/02/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اولریکا و هشت داستان دیگر

تعداد دیدگاه‌ها:
1
بورخس درباره علاقه‏اش به داستان کوتاه می‌‏گوید: «در طول یک دوره زندگی که وقف کتاب شده است، من فقط معدودی رمان خوانده‏ام و بیش‏تر موارد هم تنها از سر وظیفه خودم را به صفحات آخر رمان رسانده‏ام. در عین حال، همیشه خواننده و بازخواننده داستان‏های کوتاه بوده‏ام… با این‏حال در مقام نویسنده، سال‏ها فکر می‌‏کردم که نوشتن داستان کوتاه از من ساخته نیست و تنها پس از یک سلسله تجربه‏های خجولانه، طولانی و بسته، در زمینه هنر روایت بود که نشستم تا داستان واقعی بنویسم. شش سال از ۱۹۲۷ تا ۱۹۳۳ طول کشید تا از طرح بسیار خودآگاهانه مردان جنگیده به نخستین داستان کوتاه سرراستم، مردی از گوشه خیابان برسم… روی هر صفحه حسابی عرق می‌‏ریختم؛ هر جمله را با صدای بلند می‌‏خواندم...
اولریکا و هشت داستان دیگر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک