رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

نیروی اهریمنی اش : سپیده شمالی - جلد 1

نیروی اهریمنی اش : سپیده شمالی - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 485 رای
نویسنده:
مترجم:
فرزاد فربد
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 485 رای
کتاب اول از سه گانه اصلی ، جلد اول و دوم از ترجمه آن در ایران :

1. سپیده شمالی (کتاب اول/ اصلی ، جلد اول و دوم / ترجمه)
2. خنجر ظریف (کتاب دوم/ اصلی ، جلد سوم / ترجمه)
3. دوربین کهربایی (کتاب سوم / اصلی ، جلد چهارم و پنجم / ترجمه )


" نیروی اهریمنی اش " ماجرایی خیالی و سیال میان عالم واقع و دنیاهای مجازی و تخیلی را روایت می کند که به لحاظ سبک و گونه داستانی در زمره آثاری چون هری پاتر و ارباب حلقه ها به شمار می رود .
قصه، ماجرای دختری نوجوان به نام لایرا است که در یکی از کالج های آکسفورد انگلیس زندگی می کند. او به واسطه اتفاقاتی به بخشی از گذشته اش پی می برد و وارد جهان های تازه می شود ...
سه گانه نیروی اهریمنی‌اش کتابی متفاوت و برجسته‌است.

نیروی اهریمنی‌اش شامل، سپیده شمالی (در آمریکای شمالی با عنوان قطب نمای طلایی)، خنجر ظریف و دوربین کهربایی است. در اولین مجموعه (سپیده شمالی) پولمن توانست مدال کارنگی را به‌خاطر بهترین رمان کودک در سال ۱۹۹۵ در بریتانیا کسب کند.

در کتاب دوم (خنجر ظریف) او توانست دو جایزه Whitbread Prize را برای بهترین کتاب کودکان در سال ۲۰۰۱ و Whitbread Book of the Year در سال ۲۰۰۲ به خود اختصاص دهد، شایان ذکر است که این اولین کتاب کودکانی بود که توانست این جایزه را بدست آورد. این مجموعه در سال ۲۰۰۳ محبوبیت فوق العاده‌ای را کسب کرد و در بزرگترین نظر سنجی کتاب بی‌بی‌سی جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
maryam20mm
maryam20mm
1388/06/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نیروی اهریمنی اش : سپیده شمالی - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
23
اقا من این کتابو میخوام ..
هیچ جا پیدا نمیشه لطفا کمکم کنید ...
من دوستش داشتم جزو اون کتابایی بود که همیشه دنبالشون بودم... شخصیت پردازی نویسنده قوی بود و روند داستان هم پر از هیجان بود جوری که نیم شد زمین گذاشتش... به هر حال از تمامی مسئولین متشکرم که این کتاب زیبا رو در سایت قرار دادین;-)


در این ورطه سترون
که زهدان طبیعت است و شاید مزارش,
هیچ دریا و ساحل و هوا و آتشی نیست,
ولی تمام آینها آبستن آشفتگی ست
که بدین گونه باید در ستیز باشند
مگر آنکه قادر مطلق مقدر کند
تا نیروی اهریمنی اش عوالمی از نو بیافریند.
در این ورطه سترون
اهریمن بیمناک
ایستاده بر آستانه ی دوزخ و خوش می نگرد
در اندیشه سفر

بهشت گمشده, جان میلتون, کتاب دوم
شعری که بالا میبیند الهام بخشه فیلیپ پولمن در نوشتن سه گانه اسرار آمیزش بوده،، سه گانه ای که داد مسیحیان و کاتولیک ها رو دراورد و از اون به عنوان یه اثر ضددینی نام برده شده طوری که فیلم ((لیرا و قطب نمای جادویی )) اثر Chris Weitz با مخالفت های شدید کلیسا روبرو و کارگردان مجبور به حذف صحنه هایی از این فیلم شد..
شخصیت های اصلی این داستان را دخترکی با نام Lyra Belacqua و پسری با نام Will Parry تشکیل می دهند و که بوسیله مجموعه ای از حوادث مهیج در دنیاهای موازی به یکدیگر مرتبط می شوند. مجموعه His Dark Materials حاوی لایه های عمیق معنایی در حوزه های گوناگونی چون فیزیک, فلسفه و مذهب می باشد. به گونه ای که هرچند آن را برای کتابی برای نوجوانان معرفی کرده اند, اما به شکل گسترده ای مورد اقبال بزرگسالان نیز قرار گرفته است.
ایده اصلی این مجموعه داستان را جهان های موازی تشکیل می دهد. داستان اول در دنیای شبیه به دنیای ما, اما در فضایی ویکتوریایی یا شکلی خاص از فن آوری آغاز می شود. با این حال از لحاظ فکری این دنیا هنوز در دوران قبل از رفورمیسم همانند قرون وسط سیر می کند. کلیسا دارای اقتدار گسترده ای بوده و همه چیز را تحت کنترل دارد. داستان بعدی در دنیای ما و یک دنیای موازی با آن به نام چیگاتزه روی می دهد. محل رویداد داستان سوم مجموعه ای از دنیاهای متفاوت است.
یکی از مفاهیم منحصر به فرد به کار رفته در داستان پولمن حضور موجودی به نام Daemon (شیتان) است که در برخی از دنیا ها این موجودات را به همراه انسان ها مشاهده می کنیم.. در این کتاب با پیشگویی مواجه هستیم که بیان میکند لایرا یعنی شخصیت اصلی داستان همان دختری است که باید برای دومین بار نقش حوا را ایفا کنند و سرنوشت جهان به عکس العمل او در برابر وسوسه باز می گردد...
به نظر شما لیرا وسوسه میشه؟؟؟
لینک دانلود مثل اینکه از کار افتاده ولی به همه طرفداران هری پاتر،، اربا حلقه ها و کتابخورایی که دنبال فلسفه و دنیای موازی و مفاهیم پیچ تو پیچ هستن خوندن این کتاب رو شدیدا توصیه میکنم...

بابا تو ایران که کتابش پیدا نمیشه تو کتابنا کم که لینکش پیدا نمیشه...
ما چه نوع خاکی رو توسرمون خالی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(?)
یکی از بهترین کتاب هاییه که تا حالا خوندم8-)8-). پر از شخصیت و دارای یک داستان قویه. خیلی خوشحال شدم که توی سایتتون دیدمش.8-)8-)8-)8-)
داراي موضوع و تجسمي فوق العاده و پر از خلاقيت و داستاني غير قابل پيش بيني و پر كشش و فراتر از تخيل
هنوز كتاب رو نخوندم ولي از نظر بقيه دوستان فهميدم بايد كتاب جالبي باشه
مممممممممممنون 8-)
نیروی اهریمنی اش : سپیده شمالی - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک