رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نسل دوم
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 23 رای
✔️ کتاب نسل دوم نوشته هاوارد فاست نویسنده ی آمریکایی است. روزنامه ی شیکاگو تریبون این کتاب را با عنوان «رمانی با عمق و گستردگی راضی کننده، با نثری خوب، پاکیزه و قدرتمند» توصیف می کند. نسل دوم داستانی است آموزنده و برانگیزنده داستانی از زندگی طبقات گوناگون مردم آمریکا در سده بیستم و نمایاننده گوشه‌ای از سرگذشت رنجبرانی که می‌اندیشند و اندیشمندانی که رنج می‌برند.
داستان درباره ی زنی به نام باربارا لوت است. باربارا لوت، مستاصل در راه کسب استقلال و تحقیرشده توسط ریاکاری طبقه ی اجتماعی بالا، بعد از اتمام اولین سال در کالج، به خانه ی پدری اش در سان فرانسیسکو برمی گردد تا راه خود را در دنیا پیش بگیرد. باربارا، پس از ترک زندگی مرفه خود برای مبدل شدن به یک داوطلب فقیر در پایین شهر روی اسکله، به فرانسه سفر می کند تا در مورد آستانه ی ظهور خطر نازی ها و شروع جنگ جهانی دوم گزارش دهد. اما وقتی که تراژدی به قلب زندگی ای که باربارا برای خودش در اروپا ساخته ضربه می زند، او مجبور می شود با دلی شکسته و تنها به سانفرانسیسکو بازگردد، جایی که مجبور است با خانواده ای که ازشان گریخته بود، روبه رو شود
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نسل دوم

تعداد دیدگاه‌ها:
4
ممنونم از زحمات بسیار شما برای ارائه این همه کتاب بی نظیر و نایاب.چند سال بود که دنبال این کتاب می گشتم و حالا با لطف شما میتونم بخونمش.پاینده باشید.
درود.
نظر دوست پیشین بسیار عالی بود.
چون متاسفانه اطلاعات دیگری از جانب جناب "اسپارتاکوس" و سایت گفته نشده بود (البته نام نویسنده تا حدودی گویای ماجرا است)
از دوست گرامی microoo بسیار سپاسگزارم
تعداد صفحات : ۴۵۶
هم میشه به چشم رمان جداگانه خواندش و هم واقعا ادامه ی کتاب مهاجران هم نویسنده است. انصافا قلم زیبایی داره، شخصیت های زیادی در این داستان هست که نویسنده با مهارت سرنوشت هر کدوم رو جذاب و خواندنی کرده .
اگه ازم بپرسین چه جوری بود؟ میگم قشنگ بود و خالی از فایده نبود خواندنش .
اگه ازم بپرسن در مورد چی بود؟ میگم نسل اول و دوم مهاجرانی که از کشورای دیگه به امریکا سفر کردن.
اگه ازم بپرسن در کل چه نگاهی نسبت بهش داری ؟ میگم رمان تاریخیه.
اگه ازم بپرسن یعنی در کل میتونی بگی چی شد؟ میگم از اون زمان تنها تصوری در ذهنم وجود داره و برای توصیفش باید در این زمینه از قلم نویسنده های دیگه هم مطالبی بخوانم
اسکنش عالی بود
با سپاس از زحمات شما8-)
نسل دوم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک