رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آدم های عوضی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 12 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 12 رای
✔کتاب شامل هشت داستان کوتاه است که با عناوین جشن لیلا، دکه چهارراه خیابان ولی عصر، رفته بودم تا خط مقدم، ترک. تلخ. بی مصب، بعد از مرگ فاطی، پیچ گوشتی، صابر باشم یا هر اسم دیگری تو که یادت نیست، عصر ملال انگیزی از زندگی یک انصرافی زبان و ادبیات فارسی در آپارتمان کوفتی اش در این مجموعه منتشر شده است.

در بخشی از داستان «جشن لیلا» می‌خوانیم:
«برای بچه‌ها یک سفره پهن کرده‌اند تو اتاق لیلا. اتاق لیلا قشنگ است. دیوارهاش صورتی است. مثل بالای لپ‌هاش. لپ‌هاش هم رنگ گل‌های ریز سفره است، یک‌کمی روشن‌تر. فکر می‌کنم چه‌قدر رنگ صورتی خوب است، می‌فهمم دیگر از رنگ قرمز بدم می‌آید. توی سفره یک ظرف بزرگ سالاد کاهو است. سس سفید چرب ریخته‌اند روش؛ آدم که می‌بیند، اشتهاش باز می‌شود. سالاد را که می‌خوری، اشتهات بند می‌آید. ظرف پلویِ همه‌مان نصفه می‌ماند. مرغ‌ها را خورده‌ایم. سر بال و سینه‌اش دعوای کوچکی کرده‌ایم. من جلوِ در نشسته‌ام. جا نیست. خانه‌ی لیلا از خانه‌ی ما بزرگ‌تر است، اما این‌جا هم جا نیست. تنگ هم، کیپِ کیپ نشسته‌ایم. من زانوم چسبیده به زانوی لیلا. دامن آبی پُفی پوشیده و چهارزانو نشسته است. دامنش کشیده شده بالا. پُف‌هاش رو هم جمع شده است و زانوش افتاده بیرون. جورابش سفید است. توری گل‌گلی دورتادور جورابش تا شده است روی هم. مامانم می‌گوید خواهرم به این جوراب‌ها می‌گفته جوراب تول‌تولی. جوراب تورتوری لیلا تا پایین زانوهایش است».
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/09/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آدم های عوضی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آدم های عوضی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک