رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ریشه در خاک
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 50 رای
نویسنده:
مترجم:
بتول سعیدی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 50 رای
✔️ رمان ریشه در خاک سرگذشت ملتی است لبريز از شباهتهای تامل انگيز با بسياری از ملتهای جهان سوم. ملتهای غارت شده ای كه در آرزوی استقلال و آزادی قيام می كنند سينه به رگبار مسلسل می سپارند، رنج می برند، كشته می شوند و سرانجام خود را در چاهی عمیق تر از چاله نخستین گرفتار می بینند.
سرگذشت جوانان انقلابی ایده آل پرستی که برای ساختن جهانی بهتر و تشکیل حکومتی مردمی و رسیدن به آزادی و عدالتی که حق طبیعی هر آدمیزادی است، خطر می کنند و خلایق را به طغیان می کشند و خود سرانجام یا در لهیب بی رحم انقلاب می سوزند و یا آواره جهان می شوند.
سرگذشت طبایع سرکشی که از وضع موجود ناراضی اند و برای برهم زدنش از هیچ اقدامی دریغ ندارند، حتی توسل به اجانب آن هم دولتهایی که چشم طمع به سرزمینشان دوخته اند و در قیافه دایه مهربانتر از مادر به کمین استقلالشان نشسته اند...

باک در سال ۱۹۳۲ به خاطر کتاب خاک خوب جایزه پولیتزر را برای بهترین رمان سال دریافت کرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ریشه در خاک

تعداد دیدگاه‌ها:
6
با سلام لطفا اثر زیبای خانم پرل باک نسل اژدها رادرسایت بگذارید.ممنون
لطفا کتاب خاک خوب را هم اپلود نماببد خیلی دنبالش هستم در ضمن در سایت میتوانید بخشی هم به عنوان فروش کتاب هم بگذارید تا کمکی هم به ناشرین شود
برای آپلود کردن کتاب های خانم پرل باک بسیار از شما متشکرم. کتاب "زمین خوب" ایشان را هم به دوستان توصیه می کنم.
برای آپلود کردن کتاب های خانم پرل باک بسیار از شما متشکرم. کتاب "خاک خوب" ایشان را هم به دوستان توصیه می کنم.
سلام
کتاب خوبیه ولی من برام جالبه که برای این اثر قانون کپی رایت رو رعایت کردید؟ من اعتراضی ندارم فقط نگران شما هستم که دوباره براتون مشکلی پیش نیاد چون بعض کتاب ها کماکان زیاد هم قدیمی نیستند!
ریشه در خاک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک