رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
چشم های بازمانده در گور
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 47 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 47 رای
✔️ کتاب در مورد شرح مقاومت و کودتای مردم گواتمالا در برابر سردمداران مملکت و موزداران بزرگ آمریکایی است که نهایتا به خلع رئیس جمهور می انجامد. در کتاب به صورت خاص روستاییان فقیر که در شرکت موز کار می کنند مورد بررسی قرار گرفته اند. مردمی که عمری تحت شکنجه و فشار حکام ظالم زندگی کرده اند و زمانی ظلم به حدی می رسد که دیگر برای مردم قابل تحمل نیست و ماجرای داستان شکل می گیرد.

گزیده ای از کتاب:
زحمتکشای ساحل جنوب سازمان ندارن. باید رفت اون‌جا و بذر انقلاب رو پاشید و سازماندهی‌شون کرد. حرفای ما و زحمتایی که می‌کشیم دل بعضیا رو از اعتماد مبهمی پر می‌کنه. بعضیای دیگه هم که خطر رو احساس می‌کنن، فورا دچار یه احساس غریزی می‌شن که همه‌مون اسمش رو می‌دونیم. سربازا رفقای زیادی رو به گلوله بستن. اونا خوب بلدن از شرکت دفاع کنن. اما ببین، اعتصاب هنوز نشکسته. این نشون می‌ده اگه سازماندهی در کار باشه، فداکاری به ثمر می‌شینه. وقتی زحمتکشا منسجم باشن، دیگه ممکن نیست کتک بخورن و جون بدن و آواره بشن و آب هم از آب تکون نخوره. وقتی زمینای شما رو گرفتن تا این باغای موز رو درست کنن، خیلیا تک‌تک قربانی شدن و خونشون هدر رفت و هیچ نتیجه‌ای هم نداشت...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چشم های بازمانده در گور

تعداد دیدگاه‌ها:
2
آستوریاس نویسنده ی بزرگی است و به نظر من آثار او بسیار با ارزش است.
جمله ای کوتاه از کتابچشمان نخفته در گور:
" معتقدم که اولین قدمی که برای مردم می توان برداشت این است که، کاری کنیم که گذر زمان را حس کنند."
این کتاب جزء کارهای معروف این نویسنده است
چشم های بازمانده در گور
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک