رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مامور معتمد
امتیاز دهید
5 / 4
با 43 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 43 رای
✔️ کتاب مأمور معتمد اثر گراهام گرین روایت زندگی مردی است که نویسنده او را د. می‌نامد، شخصیتی بدون نام و نشان که همواره احساس بیگانگی و تنهایی می‌کند. داستان درباره‌ی استاد دانشگاهی است که برای نجات کشورش در جنگ داخلی به سر می‌برد. او از سوی دولت مامور می‌شود، به انگلستان برود تا زغال سنگ را که قیمت گزافی پیدا کرده، خریداری کند. او درصدد است با صاحبان یکی از معادن زغال سنگ مذاکره کرده و با آن‌ها قرارداد ببندد. از طرف دیگر شورشیان فردی را مامور می‌کنند تا مانع بستن این قرارداد شود و خود قرارداد خریدی با صاحبان معدن زغال سنگ منعقد کند. در این میان شخصیت اصلی داستان در فضای بی‌اعتمادی و بدگمانی قرار می‌گیرد، بی‌اعتمادی به هم‌وطنان و همه کسانی که با آن‌ها روبرو می‌شود. اینجاست که ماجرای داستانی پرکشش در ژانر جنایی - جاسوسی آغاز می‌شود.
گراهام گرین در خلال داستانی که رویه سطحی آن حاکی از ماجراهای بسیار است، در لایه زیرین داستان به مفاهیمی از قبیل صداقت، اعتبار، اعتماد و ایثار می‌پردازد و نشان می‌دهد که در جهانی غرق در دروغ و ریا می‌توان، پایبند فضیلت‌هایی بود که انسان را از همه‌ی جهان پیرامونش متمایز می‌سازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مامور معتمد

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مامور معتمد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک