رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
در هتل برترام
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 77 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 77 رای
✔️ در هتل برترام (به انگلیسی: At Bertram's Hotel) رمان جنایی نوشته آگاتا کریستی چاپ سال ۱۹۶۵ می‌باشد که شخصیت اصلی آن خانم مارپل است.

داستان چنین آغاز می شود:
در مرکز وست اِند خیابانهای فرعیِ دنج زیادی وجود دارد که جز راننده های تاکسی که با خبرگی از آنها می گذرند و خودشان را به خیابان پارک و میدان برکلی و بلوار آدلی جنوبی می رسانند، تقریباً هیچ کس آنها را نمی شناسد.
از خیابان پارک که وارد یکی از خیابانهای فرعی می شویم و یکی دو بار به چپ و راست می پیچیم، به خیابان خلوتی می رسیم که سمت راستش هتل برترام است. هتل برترام از قدیم آنجا بوده. در زمان جنگ ساختمانهای سمت راست و ساختمانهایی که کمی دورتر در سمت چپش واقع بود، ویران شد، ولی خود هتل سالم ماند. البته هتل برترام هم به قول بنگاهیها آسیب دید و از نما افتاد، ولی با صرف مبلغ معقولی دوباره به حالت اولیه اش برگشت. سال ۱۹۵۵ که شد، دقیقاً مثل سال ۱۹۳۹ بود. ساده و باشکوه و پرهزینه.
هتل برترام سالها هتل محبوب روحانیان سطح بالا، زنان نجیب زاده و ثروتمند و شاگردان مدارس تهذیب اخلاق بود و دختران عضو این مدارس در هنگام تعطیلات سر راهشان به خانه در این هتل اقامت می کردند. زنها می گفتند: «تو لندن کم است جاهایی که یک دختر مجرد و تنها بتواند در آن اقامت کند. ولی هتل برترام خوب است و مشکلی ندارد. خود ما چند سال تو هتل برترام اقامت داشتیم.» ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در هتل برترام

تعداد دیدگاه‌ها:
6
فوق العادست...
مثل همیشه،
تقریبا کل کتاب های ملکه جنـــایت را خریدم، عاشقشم...
من فکر می کردم کارگاه پوارو باشه:-(:stupid:
شما مطمئنین این مال اگاتاس؟ خیلی بد بود ...مارپل بود و نبودش فرقی نمی کرد ..بدترین کتاب اگاتا کریستی بود(?)
من واقعا از شما مممنونم چون عاشق کتابای اگاتاکریستی هستم
در هتل برترام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک